تاريخ انتشار: 07 ارديبهشت 1397 ساعت 22:08:56
نگاهی دیگر (قسمت دویست وهفتادم)

گفتم: آقاجون منتظری دادستان کل کشور اظهار کرد مردم هرجا دیدند از طریق پیام‌رسانهای داخلی ورودی به حریم خصوصی آنها صورت گرفته است سریعاً مراجعه کنند تا ببیند که قوه قضاییه در دفاع از حق آنها ورود پیدا می کند و متخلفین و مجرمین را به اشد مجازات می‌رساند.
گفت: منتظری دادستان می توانند وعده خود را نقد کنند چرا که مدیر پیام رسان های داخلی هفته گذشته در برنامه زنده تلویزیونی گفتند که بعد از اعلام فتوای رهبری بیشتر می توانند در برابر فشار برخی نهادها برای دسترسی به اطلاعات مردم مقاومت کنند یعنی نقض حریم خصوصی در پیام رسان داخلی قبلا آغاز شده است.
گفتم: دادستان گفته به اعتبار مسئولیت در دادگاه ویژه روحانیت می‌بینم در شهر مقدس قم عده ای روحانی نما در قالب تشکل هایی در صدد پیگیری حذف موضوع ولایت فقیه از قانون اساسی هستند.
گفت: اولا انتظار از دادستان عالِم این است که مانند ما عوام شهر را، مقدس نخوانند ثانیا ایکاش مشخصه های روحانی نما را برای افزایش اطلاع عموم توضیح می دادند. ثالثا براساس اصل ۱۲ قانون اساسی تنها موضوع غیر قابل تغییر در قانون اساسی دین و مذهب رسمی است لذا تلاش برای تغییر سایر اصول قانون اساسی علی الخصوص اصل پنجم شاید عقلانی نبوده و مغایر مصالح و اهداف انقلاب باشد اما جرم نیست.
گفتم: دادستان کل کشور اظهار داشت قرائن نشان می دهد که برخورد در مواجهه ناجا با یک زن بدحجاب در پارکی در تهران با نیروی انتظامی صورت گرفت برنامه‌ریزی شده بود و این موضوع از نوع فیلمبرداری این ماجرا مشخص بود.
گفت: کلام ایشان ابهامات متعددی دارد.
- اولا دختر به مامورین مراجعه نکرده است بلکه ناجا دختر را برای برخورد انتخاب کرده است.
- ثانیا برخورد ناجا خلاف نص مواد قانون آیین دادرسی است.
- ثالثا دادستان بجای کلی گویی می توانستند به یک مورد از قرائن برنامه ریزی شده بودن برخورد اشاره کنند.
- رابعا براساس کدام مواد از قانون مجازات اسلامی بدحجابی جرم آشکار محسوب می شود؟اگر چه در شان یک دختر مسلمان و ایرانی نیست.

  تعداد بازديدها: 3550
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=79852
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.