تاريخ انتشار: 02 ارديبهشت 1397 ساعت 19:53:03
نگاهی دیگر (قسمت دویست وپنجاه ونهم)

گفتم: آقاجون حسین شریعتمداری در کیهان نوشت کار زنی که فحاشی کرد کشف حجاب و جرم بود فرمانده پلیس باید از مامور وظیفه‌ شناس گشت ارشاد تقدیر کند.
گفت: موضوع برخورد ماموران گشت ارشاد با دختر خانمی که کارش به انعکاس جنجالی در فضای مجازی کشید مطالب مختلفی مطرح گردید مانند بیان علی مطهری که معتقد بود باید ضمن اصلاح رویه و برخورد با ماموران خاطی بر ممانعت از تضعیف ناجا تاکید کرد یا مدیر مسئول کیهان که نوشت کار زنی که فحاشی کرد کشف حجاب و جرم است و فرمانده ناجا باید مامورین را مورد تقدیر و تشویق قرار دهد.
گفتم: اگر به فرض ادعای شریعتمداری رئیس موسسه و روزنامه کیهان در مورد فحاشی و کشف حجاب آن دختر صحت داشته باشد آیا اقدام مامور مسلح ناجا (دو مرد و دو زن) در ضرب و شتم و فحاشی علیه دختر در حدود موارد قانونی و ناظر بر وظایف ضابطین قوه قضاییه در برخورد با وقوع جرم مشهود بود؟
گفت: براساس ماده ی ۷ آئین دادرسی کیفری در تمام مراحل دادرسی کیفری رعایت حقوق شهروندی مقرر در قانون ، احترام به آزادی‌های مشروع و حفظ حقوق شهروندی مصوب ۹۳ از سوی تمام مقامات قضائی ، ضابطان دادگستری و سایر اشخاصی که در فرآیند دادرسی مداخله دارند الزامی است متخلفان علاوه بر جبران خسارات وارده مجازات خواهند شد. ضمنا براساس قانون آئین دادرسی کیفری دادستانی مسئول آموزش ضابطین می باشد.
گفتم: آیا ادعای شریعتمداری  موسسه کیهان دختر مورد ضرب و شتم قرار گرفته کشف حجاب و جرم مشهود نداشته است؟
گفت: شریعتمداری برای دفاع از ضرب و شتم دختر توسط ماموران ناجا ناچار از توسل به ادعای غیر واقع شده است.
اولا دختر کشف حجاب نداشته و به تبع عرف غلط اما ساری و جاری رفتار اجتماعی در تمام نقاط کشورمان صرفا فاقد پوشش مناسب بوده است.
ثانیا بدحجابی یا پوشش نامناسب متعارف و معمول کشورمان از نگاه قانونگذار و سیستم قضایی جرم انگاری نشده و صرفا ناهنجاری اجتماعی تعریف و نیازمند ارشاد است.

گفتم: شریعتمدار مدعی است شاید کل ماجرا سناریویی از پیش تعیین شده باشد که با اهداف خاصی انجام شده است. وی معتقد است نباید تلاش برخی جریان‌ها در انحراف ذهن جامعه به موضوعات و مشکلات روز  از جمله نوسانات اخیر بازار ارز و مسائل اقتصادی را نیز از ذهن دور داشت.
گفت: آقاجون با فرض پذیرش سناریو سازی ادعایی حسین شریعتمداری باید توجه داشت که:
اولا دختر خانم به گشت ارشاد ناجا مراجعه نکرده است بلکه ماموران گشت ارشاد ناجا دختر را کشف و مورد ضرب و شتم قرار داده اند.
ثانیا مدیر موسسه کیهان براساس رویه دشمن انگاری که هر کس با این قبیله باشد حتما باید دشمن باشد طبیعتا به زغم دشمن انگار مدیر مسئول روزنامه کیهان لاجرم باید ناجا را بدلیل ایجاد صحنه تهاجم به دختری در خیابان پایتخت را عامل شیطان بزرگ و دشمن معرفی می کرد.
ثالثا شریعتمداری بعنوان نماینده رهبری در موسسه و روزنامه کیهان باید درک می کردند که با اتهام سازی و انتساب سناریو سازی ضبط و پخش فیلم اقدام ماموران مذکور ناجا علیه دختر مورد ضرب و شتم در خیابان های تهران به دولت بنابر فرمایش مقام معظم رهبری که تفرقه افکنی را همصدایی آشکار با دشمنان اعلام فرمودند خواسته یا ندانسته بر عاملیت کیهان به دشمنان ایران تاکید و تسریع دارند.

  تعداد بازديدها: 3627
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=79805
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.