تاريخ انتشار: 29 فروردين 1397 ساعت 18:00:36
نگاهی دیگر (قسمت دویست وپنجاه وچهارم)


گفتم: آقاجون حداد عادل مشاور عالی مقام معظم رهبری در برنامه تلویزیونی ساخت ایران به موارد متعددی در حوزه آسیب شناسی اقتصادی اشاره کردند.
گفت: حداد عادل ۷۴ ساله علی رغم اینکه هم اکنون در مشاغل فرهنگی مانند
رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی
عضو شورای سازمان پژوهش
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی
عضو شورای عالی آموزش و پرورش
عضو شورای عالی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی
عضو هیئت امنای بنیاد ایران‌ شناسی
عضو هیئت امنای انجمن آثار و مفاخر فرهنگی
عضو شورای عالی برنامه‌ریزی آموزشی ایران
صاحب امتیاز و عضو هیات امنا مدارس غیر انتفاعی
هیئت امنای مؤسسهٔ آموزش و مجمع جهانی اهل بیت
رئیس شورای تخصصی تحول و ارتقای علوم انسانی
عضو هیئت علمی گروه فلسفهٔ دانشگاه تهران
عضو شورای مرکزی جبهه های انتخاباتی
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام
و موارد مشابه دیگر مشغول خدمتگذاری است طبیعتا می تواند مانند همه مردم در تمامی امور جامعه از جمله مسائل اقتصادی یا دشمن شناسی ابراز نظر داشته باشد.

گفتم: حداد عادل اظهار کرد مردم وظیفه دارند از تولید حمایت کنند تا تیر را از همان سمت اقتصاد که دشمن به سمت ما پرتاب کرده به سمت خودشان پرتاب کنند.
گفت: ایکاش حداد عادل بجای دشمن شناسی در مسائل عام اقتصادی و توضیح وظایف مردم در خصوص تولید ملی می توانستند بعنوان دارنده چهل سال منصب عالی حکومتی و ۱۲ سال حضور در مجلس قانون گذاری و جلوس در صندلی ریاست و فراکسیون اکثریت مجلس حداقل برای یک بار توضیح می دادند که در سه دوره مجلس تحت نفوذشان کدام قانون حمایت از تولید با آثار قابل اشاره را در مجلس داشتند؟
گفتم: یعنی حداد عادل با چهل سال حضور در مسئولیت های عالی رتبه و ممتاز حکومتی در انتساب مشکلات تولید به دشمن به بی بصیرتی مبتلا هستند؟
گفت: آقاجان اگر بی بصیرتی حداد عادل را به حرمت چهل سال حضور در مناصب همزمان پست های حکومتی نپذیریم باید ادعای حداد عادل در مورد پرتاب تیر دشمن از سمت اقتصاد را باور کنیم با این تفاوت که تولید در اقتصاد ایران بوسیله محصولات چینی به مرز نابودی رسیده است.
بنابراین با ساز و کار بصیرتی حداد می توانیم و شاید باید از این پس به شعار مرگ بر چین هم بعنوان دشمن نابود کننده اقتصاد تولیدی ایران نیم نگاهی داشته و در شعارهای بعد از نماز بذل توجه داشت.

  تعداد بازديدها: 2961
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=79770
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.