تاريخ انتشار: 20 اسفند 1396 ساعت 21:34:57
نگاهی دیگر (قسمت دویست وچهاردهم)


گفتم: آقاجون بهروز افخمی در برنامه زنده تلویزیونی گفت قضاوت و موضع گیری ام علیه رضا رشید پور مجری برنامه هفت ویژه جشنواره فجر در دفاع از حاتمی کیا اشتباه بود گفت بعدا فیلم برنامه هفت را دیدم رشید پور در برابر مطالب بی ارزش منتقد مدافع حاتمی کیا و به وقت شام بود نمی دانم ابراهیم چرا در جشنواره خطاب به رشید پور چنین کرد.
گفت جنجال حاتمی کیا و افرادی که مورد هجمه قرار گرفتند فارغ از حقوق عمومی که حتما برای هیچ مرجع قانونی محلی از اعراب ندارد علی رغم عذر خواهی امثال افخمی و اقرار به اشتباه در قضاوت شاید بسته ماند تا روز حساب و کتابی که مدعی واقع شدنش در یوم الحساب کرام الکاتبین هستیم.
گفتم: هیاهوی اعتراضی مستمر و دونکیشوت وار حاتمی کیا که همواره و به شدت مورد حمایت تام مالی ، سیاسی و نظامی در ساخت و پخش فیلم قرار داشته است علیه ناکجا آباد که علی الظاهر در آینده هم تکرار خواهد شد چه منفعتی دارد؟
گفت: آقاجون شاید فقط شاید بسیار دوست دارد که اهالی سینما و البته مردم او را به حاج کاظم سینمای ایران بشناسند حاج کاظمی بی ادعایی که می تواند آتش به اختیار و طلبکار ترین افراد جامعه هم باشد. بهرحال حاتمی کیا امسال هم پخش عیدانه سینمای ایران را که بهار سینما است در اختیار گرفت یعنی که سایر تولید کنندگان سینما می توانند آزادانه تا آخر سال در صف پخش انتظار بکشند تا شاید وقتی دیگر ستاره کم سوی بخت شان نمایان شود.

  تعداد بازديدها: 3500
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=79492
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.