تاريخ انتشار: 06 اسفند 1396 ساعت 20:16:37
نگاهی از زاویه ای دیگر (قسمت دویست ودوم)


گفتم: آقاجون کانال بیداری ملت نوشت برای اولین بار در تاریخ کشور، یک بانو سخنران قبل از خطبه نماز جمعه شد افزوده خانم هنرپیشه که بعد از استفاده چادر از طرف چند نهاد بعنوان سفیر حجاب و عفاف معرفی شد سخنران نماز جمعه ۴ اسفند ٩۶ مشهد اردهال کاشان بود.
گفت: اینکه بانوی هنرپیشه با اراده و در کمال صحت و سلامتی چادر را بعنوان پوشش انتخاب و شجاعانه در حال تبلیغ عملی حجاب برتر می باشد اقدامی بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.
گفتم: اقدام ارزشمند این بانوی محترم حتما اقدامی ارزشمند است اما قرار گرفتن در جایگاه سخنران نماز جمعه قابل تامل نیست؟ علی الخصوص در شرایطی که بانویی مومن و محجبه پس از تایید صلاحیت و موفقیت در کسب اعتماد و رای مردم بواسطه دسترسی به عکسی که به فرمایش بانوی منتخب مردم خانوادگی است برخلاف رویه قانونی چهل ساله رد صلاحیت و مانع از حضور در مجلس بعنوان یکی از نمایندگان اصفهان می شوند.
گفت: آقاجون متاسفانه مصداق ضرب المثل یک بام و دو هوا در عرصه مدیریت فضای سیاسی کشورمان کم نیست چنانکه خود محوری و خود اجتهادی معضلی مخرب و تمام ناشدنی است. شخصی در مقدمه کتابش نوشته بود کتابی نوشتم بابت تحریرش دستگیر و ماه ها زندانی بودم و پس از مدتی بابت همان کتاب شایسته تقدیر شناخته شده و بعنوان جایزه غیر نقدی حاجی سفر شریف بیت الحرام بودم

  تعداد بازديدها: 3506
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=79379
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.