تاريخ انتشار: 01 اسفند 1396 ساعت 00:48:35
نگاهی از زاویه ای دیگر (قسمت دویستم)


گفتم: آقاجون مقام معظم رهبری در دیدار با جمعی از مردم غیور آذربایجان فرمودند خوشبختانه می‌بینم مسئولان کشور برخوردهای خوبی دارند. من واقعاً باید از وزیر خارجه‌مان تشکر کنم [به‌خاطر] برخوردش با خباثت آمریکایی‌ها و یکی به نعل و یکی به میخ زدن اروپایی‌ها؛ برخورد خوبی بوده است. بعضی [از این برخوردها] پخش شده و بعضی پخش نشده و ما اطلاع داریم. برخوردهای خوب و قوی کرده‌اند. بله، راه همین است باید برخورد کنند عزت ملی را باید نشان دهند.
گفت: سردار سلیمانی و دکتر ظریف از معدود مقاماتی هستند که به پاس سربازی هوشمندانه و شجاعاته در دو جبهه میدانی و دیپلماسی کشورمان در رویارویی با خباثت و دو رویی دشمنان خوب درخشیده و رهبر و ملت را خشنود ساختند دو سردار سرفراز که در دو سوی جبهه سربازی بی ادعا بودند.
گفتم: فارغ از حواشی درست و غلط فیلم مرتبط با موضوع داعش که حتما باید فارغ از سیاسی بازی مورد بحث قرار گیرد حائز نکته ارزشمندی بود سرداران دو جبهه میدانی و نظامی و سردار جبهه دیپلماسی با یادآوری اندکی از جنایات غیرقابل وصف حیوانات داعشی و متقابلا سلحشوری مظلومانه و بی ادعای مدافعان غیرتمند حرم به سادگی اشک ریختند.
گفت: مقام معظم رهبری قبلا هم بارها از سلیمانی و ظریف سرداران عزیز میدان نبرد نظامی و جبهه دیپلماسی به وضوح اعلام رضایت و حمایت کرده بودند و این دو سردار در مواجه با برخی بد  و بد فهمی ها هرگز به ابراز محبت و حمایت مقام مظم رهبری اشاره و هزینه نکردند.
گفتم: اما برخی افراد و جریانات فکری که بر خلاف قیل و قال بیرونی و طرح شعارهای تند هنوز خباثت آمریکایی و دو رویی اروپایی را باور ندارند طی این مدت و برخلاف منش و روش صریح مقام معظم رهبری و در اقدام شبهه ناک به نام حمایت از سرداری به تخریب سردار دیگر پرداختند که دانسته یا ندانسته حتما دشمن شادمان کردند.
گفت: آقا جون تیتر اول روزنامه ها دیروز نیز حتما می تواند شاخصی مناسب و ملموس در شناخت ولایت پذیری یا اصرار بر لجاجت در تهاجم و تخریب سرداران دو جبهه میدانی و دیپلماسی مورد محبت و حمایت مقام معظم رهبری باشد.

  تعداد بازديدها: 3115
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=79342
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.