تاريخ انتشار: 27 بهمن 1396 ساعت 22:58:11
شهید نوری در وصیتنامه اش چه نکته ای را به مادر یادآوری می کند؟

در بخشی از وصیتنامه شهید نوری آمده: سخنی با مادر عزیزم دارم که از دست دادن فرزند سخت است اما صحرای کربلا و علی اکبر و علی اصغر و عباس علمدار و زینب و بدن پاره پاره برادر، مصیبتی دیگر است.

جی پلاس: علیرضا از بچه های خوب و خونگرم ساری بود اما افتخار خدمت در لشکر 27 حضرت رسول (ص) را پیدا کرده بود و قائم مقامی این لشکر بر عهده اش.

سه فرزند داشت دو پسر و یک دختر و بانویی که عاشقانه او را دوست می داشت اما خدا را عاشقانه تر تا اینکه خدا نیز عاشقش شد و در نهمین روز از بهمن سال 65 و در منطقه عملیاتی کربلای پنج یعنی شلمچه او را نزد خود فرا خواند و خونبهایش شد.

از علیرضا وصیتنامه ای به جای مانده است که متن آن در پی می آید:

 

«بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدللّه رب العالمین و به نستعین و هو خیر ناصر و معین.

حمد و سپاس پروردگاری که مرا آفرید.

همانطور که وعده داده بود و ان شاءاللّه مرا در جوار رحمتش قرار دهد.

همان طور که رحمانیتش ایجاب می کند که این بنده گنهکار جز امید به فضل و رحمتش امید دیگری ندارد.

معبودا! به مظلومیت رسولت وحی رسولت و دخت گرامی اش و دو فرزند عزیزش و ذریه پاک و یاران با وفایش گریستیم.

عزیزا! به خونخواهی شهدای اسلام و مظلومین تاریخ با مستکبران زمان و طواغیت و نوکران حلقه به گوششان به دستور تو و به پیشوایی سروری از سوی تو جنگیدم.

اما بسیار می ترسم از این که مقبول درگاهت قرار نگرفته باشد که گنه بی شمار و غفلت بسیار.

از این چنین بنده ای جز این هم توقعی نیست که سفره دل پیش تو گشوده است و کفه افکار نزد تو روشن، یا غیاث المستغیثین، ارحم، ارحم، آمین یا رب العالمین.

آن کس که تو را شناخت جان را چه کند/فرزند و عیال و خانمان را چه کند

دیوانه کنی، هر دو جهانش بخشی / دیوانه تــو هر دو جهان را چه کند

 

سخنی با مادر عزیزم دارم که از دست دادن فرزند سخت است اما صحرای کربلا و علی اکبر و علی اصغر و عباس علمدار و زینب و بدن پاره پاره برادر، مصیبتی دیگر است.

صبر بر همه مصائب شیوه دخت زهرا سلام الله علیها است که تو هم سید دخت او هستی، پس صبر کن.

ای مادر و شما ای خواهران گرامی که از دامان پاک مادری از نسل موسی بن جعفر علیه السلام هستند، پس صبر کنید که صبر در رحمت است و عفیف بمانید که شرافتمان به انجام دستورات اسلام است.

شما ای دو برادر بزرگوارم! به مبارزه طبق دستور خدای تبارک و تعالی تا دفع فتنه از عالم و گوش به فرمان امام امت این اسوه مبارزه و ایستادگی محکم بجنگید.

شما ای پسرانم وحید، حامد و ای دختر کوچکم!

با مادرتان مانند گذشته مهربان باشید و از او مواظبت کنید.

نماز و قرآن و دعاهای معروف و زیارت امام حسین علیه السلام معروف به عاشورا را یاد بگیرید و بخوانید و درس هایتان را هم خوب بخوانید از اسلام و ولایت فقیه با تمام وجود و با خودتان مواظبت کنید و سعی کنید همواره یک مسلمان نمونه باشید.

برای پدرتان نماز بخوانید و در حقش دعای خیر کنید.

من از خدای کریم برای شما همیشه دعای خیر دارم.

امیدوارم مورد قبولش قرار گیرد و امیدوارم وجود شما موجب سربلندی مسلمین و خوشحالی رسول گرامی اسلام حضرت محمد بن عبداللّه صلّی الله علیه و آله و مولای متقیان حضرت امام علی علیه السلام و ائمه معصومین علیهم السلام و ولی فقیه خمینی عزیز و امام زمان عجّل الله تعالی فرجه گردد.

عزیزانم از یکدیگر مواظبت کنید و یار هم باشید و با مستکبران و ابرجنایتکاران شرق و غرب بجنگید تا پای جان و برقراری حکومت جهانی امام مهدی عجّل الله تعالی فرجه شما را به خدای کریم و رحیم می سپارم.

از همسر گرامی ام کمال رضایت را دارم و امیدوارم همچون همیشه از فرزندانم خوب مواظبت کند و سفارشاتی که کردم در مورد مسائلی که ممکن است بعد از من رخ دهد، عمل کن و همچون همیشه از اسلام و انقلاب اسلامی و ولایت فقیه دفاع کنید.

از خداوند تبارک و تعالی برای شما که در تلخی و شیرینی زندگی کنارم بودید و یاری ام کردید طلب عزت و آمرزش و عاقبت به خیری دارم.

  تعداد بازديدها: 1229
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=79322
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.