تاريخ انتشار: 22 بهمن 1396 ساعت 17:36:44
وحدت کلمه کلید حل مشکلات مردم ایران است/ حماسه انقلاب عامل تحقق آزادی قدس شریف

دکتر زهرا مصطفوی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در تهران گفت: من این روز پر افتخار را به ملت شریف ایران تبریک عرض می کنم و امیدوارم همانطور که مردم ایران 40 سال پیش با پیروی از امام خمینی (ره) توانستند این پیروزی را حفظ کنند، جوانان کشورمان همانطور با وحدت کلمه و پیروی از مقام معظم رهبری مشکلات جامعه را بر طرف کنند.

به گزارش جماران، «دکتر زهرا مصطفوی» رئیس و دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین در گفتگو با قدسنا در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در تهران گفت: من این روز پر افتخار را به ملت شریف ایران تبریک عرض می کنم و امیدوارم همانطور که مردم ایران 40 سال پیش با وحدت خود و اتکای به خداوند متعال با پیروی از حضرت امام خمینی(ره) توانستند این پیروزی را که تا به امروز شاهد هستیم حفظ کنند و (این انقلاب را) نگه دارند، جوانان کشورمان همانطور با وحدت کلمه و پیروی از مقام معظم رهبری و اتکای به خداوند متعال وحدت خود را حفظ کنند و مشکلات جامعه ما را با وحدت بر طرف کنند.

دختر حضرت امام خمینی (ره) در ادامه بیان داشت: ما نباید اینطور باشد که سالی یک روز فقط از انقلاب شکوهمند مردم ایران یاد کنیم، 22 بهمن باید حداقل هر دو ماه یک بار نشانی در سیمای جمهوری اسلامی ایران داشته باشد چون جوانان ما با این حقیقت (انقلاب مردم ایران در 40 سال پیش) آشنا نبودند.

رئیس و دبیرکل جمعیت دفاع از ملت فلسطین در ادامه گفت: جوانان امروز ما باید بدانند که در گذشته چه بر مردم ایران گذشته است. این روزهای روشن و پر حماسه باعث می شود که چراغ راه ملت باشد.

وی در پایان تاکید کرد: همین پرتو حماسه است که موجب می شود آنچه را که مردم آرزو دارند و آن آزادی قدس شریف است انشاالله تحقق یابد. ما امیدواریم که چنین روزی را ببینیم.

  تعداد بازديدها: 1733
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=79289
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.