تاريخ انتشار: 18 بهمن 1396 ساعت 19:05:20
حمله تند مفتی لیبی به عربستان سعودی و متحدانش

غریانی گفت: کسانی که پرچم جهاد را در فلسطین به دست گرفته اند همان ها به تنهایی به افتخار جهاد نایل آمده اند ولی امت شان آنها را تحقیر کرد و حاکمان غرق در رفاه آنها را تروریست می دانند همانطور که عربستان و متحدانش این کار را برای راضی کردن دشمن خدا و دشمن شان( دشمنان فلسطینی ها) می کنند.

به گزارش جماران به نقل از  عربی 21، «الصادق الغریانی» مفتی لیبی به شدت به حاکمان عربستان سعودی و کسانی که آنها را «اعوان ظالمان»توصیف کرد، حمله کرد.

الغریانی در مقاله ای نوشت: زندان های حاکمان مستبد و اعوان ظالم آن ها امروز در کشور ما و در کشورهای مسلمان پر از علما و مبلغان و نصحیت کنندگان و بلکه پر از کسانی است که جور حاکمان را مدح نمی کند و از ظلم شان و فساد خودشان و نزدیک شان استقبال نمی کند.

وی افزود: علما و مجاهدان را تحت پیگرد قرار می دهند حتی اگر خارج از کشورشان باشند. عربستان شماری از رهبران انقلابیون لیبی را در زمان برگشت شان از حج عمره در ماه مبارک رمضان گذشته دستگیر کرد و هیچ کس تا به امروز از سرنوشت شان خبری ندارد.

غریانی در ادامه گفت: کسانی که پرچم جهاد را در فلسطین به دست گرفته اند همان ها به تنهایی به افتخار جهاد نایل آمده اند ولی امت شان آنها را تحقیر کرد و حاکمان غرق در رفاه آنها را تروریست می دانند همانطور که عربستان و متحدانش این کار را برای راضی کردن دشمن خدا و دشمن شان( دشمنان فلسطینی ها) می کنند.

  تعداد بازديدها: 1526
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=79260
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.