تاريخ انتشار: 16 بهمن 1396 ساعت 20:04:28
نگاهی از زاویه ای دیگر (قسمت صدو نودم)

گفتم: محمد رضا باهنر مدعی است به حال دولت و نمایندگانی که می‌خواهند بودجه ۹۷ را ببندند غصه می‌خورم متاسفانه ما نتوانستیم نظام اداری‌مان را اصلاح کنیم و نظام اداری ما یک نظام پرهزینه ، کم تحرک و کم فکر است.
گفت: باهنر با برخورداری از بزرگترین سابقه نمایندگی مجلس و چند دوره نایب رییسی و ریاست فراکسیونی ۹۰ نفره همسو حتما برای اعطای لقب پرهزینه ،کم تحرک و کم فکر به نظام اداری کشور از صلاحیت تجربی لازم برخوردار است اما نکته اینجا است که
1- نهاد مجلس که علی الظاهر باید راس و ریل گذار باشد کجای بازی پرهزینه ، کم تحرک و کم فکر سازی سازمان و ساز و کار اداری کشور قرار دارد؟
2- منظور باهنر از نظام اداری پرهزینه ، کم تحرک و کم فکر به کدام بخش از نظام حکومتی اطلاق می شود؟
3- سایر عناصر مدیریتی حکومت مانند نهادهای غیر انتخابی با مدیریت زمانی نامحدود و غیر قابل نظارت چه سهمی در کم فکری ، کم تحرکی و پر هزینه سازی نظام اداری بعهده دارند؟
4- باهنر با طولانی ترین سابق قانون گذاری و ریاست فراکسیون همسوی ۹۰ رایی و موثر در گزینه های انتخابی یکی از دو جریان فکری حاکم در این کم فکری چه تاثیری داشته یا برای خلاصی کشور چه کرده است؟
5- باهنر با طولانی ترین رکورد نمایندگی مجلس و موثر در انتخابات اکنون منتقد ، اپوزیسیون یا پاسخگوی گذشته سیاهی است که به قول باهنر نظام اداری حکومت را پر هزینه ، کم تحرک و کم فکر کرده است؟

گفتم: یعنی باهنر پس از اتمام دوران طولانی نمایندگی هرگز از عملکرد خود و مسئولیت هایی که به درستی انجام‌نشده تا نظام اداری حکومت به کم فکری مبتلا شود اشاره نمی کند باهنر بعد از ۷ دوره نمایندگی و ۵ دوره نایب رییسی مجلس فعلا به انتقاد از شرایط موجود با تاکید بر نهاد دولت مشغول است.
گفتم باهنر گفته آقای روحانی در مجلس گفتند دولت آینده هر کسی که باشد با این وضعیت نمی‌تواند بودجه را ببندد من به عنوان کارشناس این حرف را کاملا تایید می‌کنم.
گفت: آقاجون باهنر می توانست بدلیل چهل سال ریاست ممتاز در کشور که همچنان تحت عنوان عضو حقیقی منصوب رهبری در مجنع تشخیص مصلحت نظام ادامه دارد بجای ابراز انتقادات روشنفکرانه و اپوزیسیونی علیه شرایط موجود نظام اداری کم فکر ی حکومت به توضیح ندانم کاریه ا ، غرض ورزی ها و کم فکری های پرهزینه سازی نظام اداری حکومت مرتبط با عملکرد خود می پرداخت تا اگر عمری بود در آینده به دیگران هم بپردازد

  تعداد بازديدها: 3381
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=79244
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.