تاريخ انتشار: 02 بهمن 1396 ساعت 22:40:18
واقعا شما درد دین دارید


چند روز است جماعتی در فضای مجازی بسیج شده‌اند تا همه را مجبور کنند به نوعی چیزی بر علیه رییس جمهوری بنویسند و البته می‌فهمم بسیاری از آنان حسن نیت دارند و بر اساس غیرت مذهبی و حمیت دینی برآشفته‌اند، اما واضح است که جریان سازان پشت صحنه همان انگیزه‌های سیاسی را دارند که زمینه ساز تجمع اولیه اعتراضات مشهد شد. 
در این میان نمی‌فهمم کسانی که آقای روحانی را به رایج‌ترین سلاح حوزه یعنی رمی به بیسوادی می‌زنند و ادعای فقاهت و دین شناسی دارند چرا متوجه تعارض و تناقض مواضع خود نیستند؟ 
راستی با همان مبانی دینی آیا این سخن که «انتقاد به معصومین علیهم سلام الله جایز باشد» بدتر است یا ربا؟ یا دروغ گفتن علنی به مردم؟ یا ظلم به یک بی‌پناه در زندان؟ یا رشوه گرفتن رسمی در نهادهای اداری و دولتی؟ یا ویژه‌خواری برخی آقازاده‌ها؟ یا بدنام کردن اسلام و غارت دین و اعتقادات مردم؟ یا بی‌اعتنایی به ضوابط شرعی در نفوس و دماء و اعراض محرّمه و محترمه؟ یا فراموش کردن حدود شرعی در قصاص و تعزیر؟
و بر اساس همان باورهایی که غیرت ما را بر می‌انگیزد، بر اساس زیارت شریفه جامعه کبیره و … و بر اساس مبانی معرفتی ما و مجامیع روایی ما، واقعا آنچه باید برایش فریاد کشید اینهاست!
برادران اگر راست می‌گویید چرا سال‌ها ربا و رشوه و ظلم و بی‌عدالتی و فساد منظم و ریشه‌دار را می‌بینید و دم  نمی‌زنید؟
من هم از آقای روحانی به شدت آزرده و خشمگینم، اما بیش از آنکه بهانه‌ام یک سخن بی‌ربط او باشد، دروغ‌هایی است که با عمامه و عبا و ریش و لباده به مردم گفته و می‌گوید! چرا از دروغ‌ها بر نمی‌آشوبید؟
شما که ادعای سواد و دین شناسی و علم و فضل دارید بهتر می‌دانید که در هیچ جای باورهای ما نگفته‌اند قائل بودن به چنین موضوعاتی -که غالبا هم محل اختلافات کلامی بوده – کفر و فسق است، اما همه می‌دانید که آه مظلوم چه زلزله‌ای در عرش می‌اندازد و دروغ کلید همه مفاسد است و یک درهم ربا از هفتاد بار چه کاری با چه کسی در کجا بدتر… 
من هیچ دل خوشی از شیخ حسن روحانی ندارم و به او رأی هم نداده‌ام و بیش از همه نیز منتظرم دوران تلخ ریاستش به پایان برسد و بارها هم به تندی از او انتقاد کرده و به رفتار و گفتارش تاخته‌ام! اما واضح است که درد بسیاری از معرکه‌گیران امروز دین نیست! آنان که اکنون راه افتاده‌اند تا با جوسازی از این مرجع و آن فقیه یادداشت و بیانیه بگیرند تا دیروز کجا بودند و آنها که در فضای مجازی به شکل سازمان یافته به امثال من برای اعلام موضع فشار می‌آورند چرا در هتک حرمت‌ها و لگدمال شدن اصول ساکت هستند؟ 
تف بر ذات کثیف این سیاست بازی‌ها که روز به روز بیشتر دارد همین ته مانده باورهای دینی مردم را جارو می‌کند!

  تعداد بازديدها: 2013
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=79160
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.