تاريخ انتشار: 29 دي 1396 ساعت 23:49:14
نگاهی از زاویه ای دیگر (قسمت صدوهفتادوششم)


گفتم: آقاجون ۲۸ دی۹۶ کانال های خبری و تحلیلی تلگرامی علی الخصوص آنهایی که بیش از سایرین خود را سزاوار و شایسته عنوان اصولگرا می دانند شاید بدلیل اهمیت و ضرورتی که در توهین علیه رییس جمهور کشورمان بر خود فرض و تکلیف می دانستند با بی تفاوتی غیرقابل بخشش نسبت به حادثه بزرگ ۲۸ دی ۹۳ به فراموشی مبتلا شدند.
گفت: حادثه ۲۸دی۹۳ شاید بدلیل یادآوری هیچ بودن بسیاری از افراد و تبارشان در دوران دفاع مقدس بود که باعث این فراموشی خود خواسته در مورد حادثه بزرگ و ارزشمند ۲۸دی۹۳ شد.
گفتم: اما همه از شهدا و علی الخصوص شهدای غیرتمند و مومن مدافع حرم به نیکی یاد می کنند و همواره بر لزوم تکریم شهدای معظم که قطعا مقرب ترین افراد در نزد خدا و رسول مکرم اسلام(ص) خواهند بود تاکید می کنند.
گفت: در یکی از مطالب تنظیمی ۲۸دی۹۳ به اولین و آخرین شهدای مدافع حرم که به دو محله خزانه بخارایی و خزانه قلعه مرغی (ابوذر) تعلق داشتند تبرّکا اشاره کردم در حالی که همچون دوران هشت ساله دفاع مقدس آرزو به دل ماندم که خبرهایی دال بر مجروحیت یا شهادت فرزندان مقامات لشگری ، کشوری و مذهبی را هم بشنوم. بشنوم و شادمان شوم که آنها نیز مانند ما خانواده ایثارگران عملا به ارزش ها و لزوم دفاع از دین ، ناموس و کشور ایمان و باور دارند.
گفتم: یعنی در هشت سال دفاع مقدس فرزندان و خانواده مقامات لشگری ، کشوری و مذهبی متحمل دشواری های جانکاه و جانسوز جنگ نشدند؟
گفت: شهادت فرزند آزاده دکتر منافی را بخاطر دارم اما برای مشابه سازی با شهادت دو فرزند گرانقدر حضرت آیت الله سید مهدی عبادی امام جمعه محبوب ، با اخلاق و مومن سابق مشهد را کمتر می توان به خاطر آورد.
گفت: کم نبوده و نیستند مقاماتی که چند برادر در مسند نشسته بودند اما بدلیل عدم حضور در جبهه های جنگ حتی یک نفر از تبارشان به شرف آزادگی ، جانبازی و شهادت نائل نشدند چنانکه در زمانه حضور فرزندان محلاتی مانند خزانه بخارایی و خزانه قلعه مرغی(ابوذر) در دفاع از حرم اهل آن تبارها و قبیله ها همچنان خود را ذخائر کشور و مکلف به حضور در کنار خانواده و خدمت به مردم دانستند لذا صرفا مدافعان حرم را دوست داشتند.

گفتم: جهاد مغنیه فرزند ۲۳ ساله غیرتمند و شرافتمند فرمانده شجاع و شهید معاونت اطلاعات و عملیات حزب الله لبنان پس از شکل گیری گروه حیوانی داعش، تهران را به سمت بیروت ترک تا در کنار همرزمانش باشد جهاد مغنیه در ۲۸دی۹۳ با شلیک موشکه ای نیروهای صهیونیستی در محله قنیطره در بلندی های جولان در کنار همرزمان به شهادت رسید پیکر مطهر جهاد در روضه الشهداء ضاحیه بیروت در جوار آرامگاه پدرش عماد و شهید سید هادی نصرالله فرزند سید حسن نصرالله آرام گرفت.
گفت: آقاجون نامشان پر آوازه و راهشان پر رهرو باد آنانی که به فرمایش آقا علی ابن ابی طالب علیه السلام قبل از توصیه به دیگران خود عامل هستند

  تعداد بازديدها: 3866
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=79133
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.