تاريخ انتشار: 24 دي 1396 ساعت 23:15:19
نگاهی از زاویه ای دیگر (قسمت صدو شصت وهفتم)

دعوت به تقوا
گفتم: آقاجون حجت الاسلام صدیقی پس از اینکه رییس جمهور نامبرده را بدلیل توهین به مردم مورد خطاب قرار داد اظهار داشت ما دلسوز شما هستیم به جنگ با دشمنان بروید و شما مسئولیت کمرشکنی دارید و بهتر است فرصت خود را صرف خدمت و رفع مشکلات مردم کنید نه مقابله با یک طلبه
گفت: ایکاش مدعیان استادی اخلاق اسلامی نیز از توهین و تحقیر مردم در تریبونهای عمومی با وجه مذهبی خسته یا دست بردارند.
گفتم: مگر دیگر امامان جمعه هم سابقه توهین علیه مردم را دارند؟
گفت: بله مدتی پیش در جریان ممانعت از برگزاری کنسرت موسیقی علم الهدی امام جمعه مشهد گفت مشهد جای عیاشی نیست مردمی که می خواهند عیاشی کنند به کیش و قشم مسافرت کنند.
گفتم: صدیقی از رییس جمهور خواسته به جنگ با دشمن بروند و وقتشان را در پاسخگویی به یک طلبه تلف نکنند.
گفت: طلبه مدعی امامت جمعه طلبه نیست بخشی از ارکان قدرت حکومت است رییس جمهور در جنگ با دشمن ۱+۵ بود که هر هفته ۸۰۰ امام جمعه مورد هجومش قرار می دادند ایکاش صدیقی می توانست از بالغ بر ۲۰۰ هزار خطبه پنج سال گذشته فقط یک خطبه بیابد که نسبت به رییس جمهور منتخب اکثریت مردم توهین و تهاجم نشده باشد.
گفتم: صدیقی مدعی شده است که از گفتن آشغال به مردم قصد توهین نداشته و در صدد تجلیل از مردم بوده است گفته توهین به مردم را دور از ساحت خود می داند.
گفت: واقعا باید خدا را شکر کرد چرا که مشخص نیست اگر قصد تجلیل نداشت و در صدد توهین به مردم بود از چه عباراتی بجای آشغال استفاده می کرد.
گفتم: صدیقی امام‌جمعه موقت تهران در واکنش به اظهارات روحانی گفته از رئیس‌جمهور محترم انتظار ظرفیت داریم.
گفت: آقاجون اساتید اخلاق در جایگاه امام جمعه نشسته می دانند به رسم ضرورت در هر خطبه اول نماز جمعه باید خود و دیگران را به تقوای الهی دعوت کنند، خود هم هر از گاه به فکر کسب اندک ظرفیت و تحمل نقد و توصیه به تقوا توسط دیگران را داشته و جدی تلقی کنند.

  تعداد بازديدها: 3777
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=79099
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.