تاريخ انتشار: 07 دي 1396 ساعت 00:28:45
نگاهی از زاویه ای دیگر (قسمت صدو پنجاه وپنجم)

تبعیت از رهبری
پرهیز از دروغ پردازی ، ناامیدی و سیاه نمایی

گفتم: آقاجون مقام معظم رهبری صبح دیروز در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به نکات کلیدی اشاره فرمودند که ان شاالله نصب العین تمامی ما در هر سطحی از جایگاه اجتماعی و مسئولیتی که هستیم باشیم.
گفت: براساس باورهای دینی و قانونی توجه و تمکین از سخنان رهبری بر همگان لازم و تکلیف است لذا ضروری است عناصر و بازیگران میدان سیاست با فاصله گیری از فضای گناهان کبیره خانمان سوز غیبت ، دروع و تهمت و البته مسئولیت پذیری در برابر گذشته و عملکرد سیاسی و مدیریتی که داشتند در مسیر خدمت به مردم توفیق یابند.
گفتم: رهبری فرمودند در جنگ باید حدس بزنید دشمن می‌خواهد چه‌کار بکند. امروز حدس زدن نیاز ندارد، هزاران توپخانه‌ دروغ‌پردازی به سمت این ملت مشغول شلیک هستند، برای اینکه مردم را ناامید و بدبین کنند و اعتماد به نفس مردم را بگیرند.
گفت: امام راحل نیز همواره بر صداقت ، راستی و پرهیز از سیاه نمایی که به ناامیدی مردم منجر می گردد بعنوان تکلیف دینی تاکید می فرمودند ایکاش همه و علی الخصوص مسئولین و اهل سیاست و رسانه با پرهیز از ابتلا به دروغ پردازی و سیاه نمایی به توپخانه دشمن برای نابودی کشور تبدیل نشوند.
گفتم: رهبری فرمودند ناامید کردن مردم، متهم کردن، دروغ‌های شاخدار دشمن‌ساز را در ذهن مردم جا انداختن؛ این‌ها کارهایی است که عده‌ای دارند انجام می‌دهند.
گفت: ترغیب جامعه به بدبینی و اعلام بی اعتمادی نسبت به دستگاه های مسئول و مسئولین حکومتی علی الخصوص دستگاه های متولی خدمات عمومی باید بعنوان همکاری مستقیم با خواست دشمن تعریف و قوه قضاییه بعنوان مسئول مستقیم و قانونی با متخلفین در هر سطح و جایگاه حکومتی و در هر قوه و نهادی برخورد کند.
گفتم: رهبری فرمودند کسانی که همه‌ امکانات مدیریتی، یا امروز یا دیروز دستشان بوده، فرقی نمی‌کند؛ تمام امکانات دست این‌ها بوده یا هست و آن‌وقت به قول فرنگی‌مآبان، نقش اپوزیسیون به خود می‌گیرند.
گفت: باید فرمایش مقام معظم رهبری بعنوان معیار شرعی و عقلی مورد توجه و عمل دستگاه های مسئول و افکار عمومی قرار گیرد یعنی هر کس به اندازه سطح مسئولیت ، پست های مدیریتی قابل واگذاری ، مدت مسئولیت و امکانات و ظرفیت های در اختیار پاسخگوی جامعه و دستگاه های نظارتی باشد نباید اجازه داد افرادی در بالاترین سطوح مدیریتی قرار گرفته و صرفا به نقد دیگران بپردازند نکته دوم که رهبری تاکید فرمودند دروغ پردازی و ترویج دروغ است که علاوه بر پیگری قوه قضاییه ضروری است مردم نیز با تکیه بر آموزه های دینی و اخلاقی نسبت به مطالبه هوشمندانه و تردید در سلامت و صحت مبتلایان به دروغ پردازان اقدام کنند.
گفتم: رهبری فرمودند این کسانی که کشور در اختیارشان هست یا بوده دیگر حق ندارند علیه کشور حرف بزنند. اینها باید پاسخگو باشند. به جای اینکه پاسخگویی کنم، نقش مدعی را علیه این و آن بازی کنم، مردم این را قبول نمی‌کنند.
گفت: آقاجون همانطور که رهبری بعنوان معیارشناخت فرمودند مردم نباید از کسانی که کشور در اختیارشان بوده یا هست ادعای نقد را بپذیرند. مردم باید افرادی از این دست را بجای نقادی با ژست دلسوزی برای مردم و کشور با توجه به سطح و مدت مسئولیتی که در اختیار داشتند پاسخگو کنند البته بنابر تاکید مقام معظم رهبری پاسخگویی معطوف و منحصر به مسئولین قوه مجریه نیست بلکه هر کس در هر پست و جایگاهی بجای نقادی دیگران باید پاسخگوی حوزه عملکردی خود باشد باید تاکید کنیم هر چه مسئولیت بالاتر باید پاسخگوتر باشند

  تعداد بازديدها: 3158
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=78979
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.