تاريخ انتشار: 30 آبان 1396 ساعت 19:49:17
"گفتگو" (قسمت صدو بیست و پنجم)


گفتم: آقاجون سرلشکر حاج قاسم سلیمانی در پيام ارسالی خدمت رهبر انقلاب پس از اعلام بشارت مرگ داعش فرمودند پس از لطف خداوند سبحان و عنایت خاص رسول معظم اسلام (صل الله علیه و آله) و اهل بیت گرانقدرش برای شکست این توطئه سیاه و خطرناک خود را سپاسگذار عوامل ذيل می داند.
رهبری خردمندانه و هدایت های حکیمانه مقام معظم رهبری
مرجع عالیقدر حضرت آیت العظمی سیستانی
سید پر افتخار جناب سید حسن نصرالله
ملت و دولت خدمتگذار جمهوری اسلامی خصوصاً ریاست محترم جمهوری اسلامی، مجلس، وزارت دفاع و سازمان های نظامی و انتظامی و امنیتی کشورمان
دولت ها و ملت های کشورهای سوريه و عراق
فرماندهان و مجاهدین گمنام صحنه های نبرد
هزاران شهید و جانباز مدافع حرم ایرانی، عراقی، سوری ، لبنانی، افغانستانی و پاکستانی
گفت: سرلشگر قاسم سليمانی فرمانده ارشد نيروهای مردمی چند مليتی ايرانی ، عراقی ، سوری ، لبنانی ، افغانی و پاکستانی و دولت های سوريه ، عراق و ايران در نبرد با داعش اگر جز اين گفته بود حاج قاسم نبود.
گفتم: واقعا بايد خدا را شاکر بود که فرمانده پيروز و سرافراز جنگ با خشن و سياه ترين جلوه شيطانی تروريسم جهانی اينگونه خود را جز سربازی مکلف نديده و نمی بيند.
گفت: نسل حاج احمد متوسلی ، حاج ابراهيم همت ، حاج حسين خرازی ، آقا مهدی باکری و بسياری که امروز نيز در خدمت به ايران اسلامی و مسلمانان شرف حضور دارند از عزيزترين های دفاع مقدس بودند، بايد که در دفاع از حرمين و جان و ناموس مسلمين نيز خود را جز سربازی جانباز ندانند.
گفتم: اما مائيم و قدردانی از سردار فاتح بر فتنه سیاه و شيطانی داعش که جز برای نابودی اسلام نيامده بود.
گفت: آقا سيد حسن نصرالله فرمانده سرفراز جبهه مقاومت که صهيونيست را به زانو درآورده است بار ما را نيز بر دوش گرفته و در قدردانی از فرمانده فاتح پيشدستی کرد و فرمودند:
تشکر ویژه دارم از فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ژنرال قاسم سلیمانی که از روزهای آغازین جنگ با داعش شخصا در تمام صحنه ها حضور داشت و آماده شهادت بود. وی حتی برای درگذشت پدرش هم خیلی زود به ایران رفت و بازگشت تا عملیات‌ها را پیگیری کند.
مطمئنم که نام حاج قاسم در تاریخ ثبت خواهد شد. او در پشت جبهه نبود بلکه همیشه در خط مقدم قرار داشت.
گفت: آقاجون اطمينان دارم که هيچ چيز در قدردانی از مجاهدت اين فرمانده فاتح مانند مشاهده آرامش در چشمان و لبخند رضايت بر لبان کودکان ، زنان و مردان رهيده از وحشت جنايات سياه لشگر شيطانی داعش و رضايت باريتعالی نخواهد بود.

  تعداد بازديدها: 3548
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=78728
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.