تاريخ انتشار: 04 مهر 1396 ساعت 00:12:20
طنز تلخ "گفتگو"(قسمت نودم)


گفتم: آقاجون موضوع شائبه ی استقرار ائتلافی از نيروهای سياسی حامی احمدی نژاد و رييسی بعنوان شوراهای انديشه در شبکه های تلويزيونی چيست؟
گفت: ميرباقری مدير سيما بنابر ملاحظاتی نسبت به تشکيل شوراي انديشه ورزی که احتمالا معادل همان اتاق فکر باشد کرده است باقری تاکيد کرده است که اين اقدام به منظور افزايش هدف گذاری کيفی برنامه های سيما است.
گفتم: ايجاد فکر با هدف استفاده از ظرفيت کارشناسی غير سازمانی در صدا و سيما موضوع جديدی نيست اما چرا شورای انديشه ورزی يا استفاده از گروه کارشناسی همفکر و همسوی سياسی انجام شده است؟
گفت: البته نمی توان به اين صراحت سخن از استقرار و جايابی ائتلاف جريانات حامی احمدی نژاد - رييسی در شبکه های تلويزيون را تأييد کرد. اما معاونت سيما که قطعا در هماهنگی و با موافقت رياست سازمان اقدام به تشکيل شوراهای انديشه ورزی و انتخاب ترکيب اعضا کرده است می توانست با انتخاب ترکيب غير جناحی 40 عضو انتخابی از شائبه فعاليت در چارچوب اهداف و منافع جناح و جريان خاص سياسی پرهيز کند.
گفتم : با توجه به شکل گيری رسمی اتاق های فکر حاکم بر مديريت اهداف و برنامه شبکه های سيما که در حکم معاونت سيما مورد تأکيد قرار گرفته است آيا ساير جريانات سياسی نبايد نگران برنامه جديدی مبنی بر مهندسی افکار عمومی توسط جناح خاص سياسی باشند ائتلاف سياسی که در چند انتخابات پی در پی گذشته قادر به کسب اعتماد و رای مستقيم مردم نبوده و موقغيت های کلیدی را بدست  گیرند

گفت: آقاجون اولا با توجه به سوابق مردم بعنوان صاحبان رای خيلی مهندسی پذير نشان ندادند دوما سازمان صدا و سيما تحت رياست منصوب مستقيم مقام معظم رهبری مديريت می شود مديريتی که قطعا از حيث تفکر و عملکرد فارغ از نظارت مستمر و جدی معظم له نبوده و نخواهد بود.

  تعداد بازديدها: 3745
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=78192
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.