تاريخ انتشار: 25 شهريور 1396 ساعت 21:51:54
طنز تلخ "گفتگو"(قسمت هشتادوهشتم)


گفتم: آقاجون کيهان چرا از عقب نشينی مفتضحانه آمريکا عصبانی است؟
گفت: آقاجون مهمترين اميدشون در مثلث مخالف برجام آمريکا ، اسرائيل و عربستان اينک نااميد و تحقير شده است بايد خوشحال باشند؟
گفتم: ترامپ پس از نزديک به دو سال رجزخوانی عليه برجام عملا بدليل استحکام سند و اراده يکپارچه عوامل موثر کشورمان ، اراده ساير اعضای 1+ 5 و مراکز بين المللی ناچار از اعلام ادامه تعليق تحريم های مرتبط با برجام شد.
گفت: بله در رجزخوانی مضحک ترامپ برخی جريانات سياسی رجزخوانی ترامپ را دليل بر ضعف تيم مذاکره کننده ايرانی در پذيرش سندی يکسويه و شکننده دانسته و فرياد وامصيبتا سر دادند فرياد کردند که سرکشی آمريکا در برابر برجام نشان از پيروزی اين کشور و مغبون بودن ايران است.
گفتم: اما به ياد داريم که در برابر رجزخوانی ترامپ که مدعی شد به محض ورود به کاخ سفيد برجام را بعنوان قراردادی ننگين برای آمريکا و يکسويه در چاچوب منافع ايران پاره خواهد کرد.
گفت: بله همانطور که مقام معظم رهبری متقابلا فرمودند اگر برجام را پاره کنيد برجام را به آتش می کشيم آنطور که بنابر فرمان معظم اله فورا کميسيون عالی نظارت بر حسن اجرای کامل و متوازن برجام تشکيل گرديد تا در برابر بد عهدی و کارشکنی احتمالی آمريکا تصميمات متقابل اتخاذ نمايند.
گفتم: آيا ايستادگی يکپارچه جهانی در برابر خواست و اراده آمريکا در ناديده گرفتن برجام در پذيرش عقب نشينی و تصويب مجدد لغو تحريم ها هم حائز اهميت بود؟
گفت: همراهی و تأييد يکپارچه جهانی از مواضع اصولی ايران نسبت به مخالفت با مواضع مغاير برجامی از سوی آمريکا و متقابلا شکست آمريکا در دستيابی ايجاد اجماع جهانی و حتی اجماع متحدين دائمی غربی موفقيت ايران و شکست قطعی و تحقير آميز آمريکا محسوب می گردد.
گفتم: علی رغم موفقيت ايران در برابر رجزخوانی آمريکا و ناچارسازی آمريکا به برجام پذيری چرا جريان سياسی مستقر در کيهان عصبانی و آمريکای بلوکه شده را پيروز ميدان ميدانند.
گفت: آقاجون واقعا از جريان سياسی مذکور انتظاری جز اين بايد داشت؟ جريان سياسی که تخريب موفقيت ايران در برجام را رسالت مقدس خود می داند طبيعی است که از درهم شکستن عربده کشان برجام پاره کن در برابر اراده يکپارچه ايران و همسو پذيری جهانی با خواست کشورمتّان ناخوشنود باشند.
گفت: جريان سياسی مستقر در کيهان در مخالفت و تخريب برجام ايران مهمترين ضلع مثلث همراه و همصدای بيرونی شامل صهيونيست ، وهابيت و ترامپيسم را از دست داده است لذا طبيعی است که چنين دست و پازده و با تعبير شکست مفتضحانه آمريکا به پيروزی هلهله کنند.

  تعداد بازديدها: 3294
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=78122
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.