تاريخ انتشار: 09 شهريور 1396 ساعت 01:38:51
گفتگو (قسمت هشتادودوم)


گفتم: آقاجون براساس اخبار ان شاالله زمينه تحويل و بازگشت به کشور پيکر شهيد والامقام محسن حججی در شرف اجرا است.
گفت: سلام و صلواه حضرت باريتعالی و آحاد مردم ايران پيشکش و نثار روح پر فتوح شهدای غيرتمند حرم باد جوانان معظمی که در دفاع از حرمين و تحکيم و تعميق عمق استراتژيک کشورمان عاشقانه و بی هيچ ادعايی جانبازی کردند.
گفتم: بازگشت پيکر عاشورايی محسن يادآور روزهای بازگشت پيکر مطهر غواصان دست بسته است بازگشتی که باعث گرديد يکايک ايرانيان در هر نقطه از جهان در نهايت تأثر و تأسف به ايرانی بودنشان ببالند و مفتخر باشند.
گفت: يادآور روزهايی بود که اشک ايرانيان با غرورشان گره خورده بود روزهايی که بی هيچ حرف و حديثی تمامی زنان و مردان ايران را به پدران و مادران ، خواهران و برداران و فرزندان مشتاق و منتظر استقبال از پيکر غواصان نام آشنا ساخته بود.
گفتم: ياد و حضور يا بازگشت پيکر شهدای معظم همواره مايه حيات و همدلی آحاد مردم ايران بوده است مردمانی که با هر مرام و مسلک و باوری به ايثار ، گذشت و پايمردی جوانان در خون خفته افتخار می کنند باعث شرافت خود می دانند.
گفت: شهدا قطعا ما را به گذشت و بخشش های بزرگوارانه در برابر هم در کنار پايمردی در برابر دشمن می خوانند وصيت شهدای جوان مدافع حرم چيزی نيست جز دلنوشته های شهدای دفاع مقدس که همه بر يک باور و يک پيمان به جانبازی بی ادعا اقدام کردند.
گفت: بايد به هوش باشيم تا همچون برخورد با شهدای معظم در ادوار گذشته که شايد آخرينش را در خان طومان تجربه کرديم پس از چند روز و عبور از هيجان برگزاری چند مراسم مجددا دچار فراموشی نشويم.
گفت: نجوای شير رزمندگان گرفتار آمده در خان طومان همچنان در فضای مجازی قابل جستجو است همچنان می توان عظمت حماسه غواصان را ستود هنوز برای مديحه سرايی به ياد شهدای در خون خفته خاکريز کوچکی که محسن عزيز را در اسارت سگ بچگان شيطان ديديم دير نشده است.
گفت: در غوغای تلويزيون برای اعلام مراسم متعدد و پر تعداد اين روزها ناخواسته دلتنگی پدر شهيد والامقام عليرضا را شاهد بودم عليرضا که همراه همرزمان غيرتمندش در خان طومان به ناگاه خود را در محاصره حيوانات داعشی ديدند و پيام های تلگرامی آن لحظات سنگين آتش به جان يکايکمان زد اما چه زود در صندوق خاطرات فراموش شد.
گفت: آقاجون مقامات ، مسئولين ، مراکز مسئول و آحاد مردم بايد دقت کنند که با حرکت در غوغای روزانه موجبات دلتنگی چند هزار پدر و مادر گمنام هزاران محسن و عليرضای مدافع حرم نشوند.

  تعداد بازديدها: 3535
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=77991
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.