تاريخ انتشار: 03 شهريور 1396 ساعت 01:45:00
طنز تلخ "گفتگو" (قسمت هفتاد و نهم)


گفتم: آقاجون بنیاد مستضعفان با توجه به استمرار تجمع اعتراضی توليد کنندگان پوشاک پلاسکو تأکيد کرد برای خرید سرقفلی یا جایگزینی سرقفلی با مغازه تا کنون درخواستی از طرف کسبه پلاسکو به بنیاد واصل نشده است.
گفت: بنياد مستضعفان براساس مجوز دريافتی در صدد ساخت مرکز تجاری و اداری بجای واخدهای توليد پوشاک پلاسکو است.
گفتم: يعنی کسبه پلاسکو به همين دليل ماههاست در حال تجمع اعتراضی هستند و ادعای احقاق حقوق خود را دارند؟
گفت: بله کسبه که غالبا از صنف توليد کننده پوشاک هستند به تغيير کاربری پلاسکو از توليدی به تجاری معترض هستند.
گفتم: مناسب بود مديران منصوب مقام معظم رهبوی بعنوان روسای بنياد مستضعفان در سال های موصوم به توليد و اقتصاد مقاومتی با تأکيد مکرر معظم له بر اهميت توليد داخلی از تبديل کاربرد پلاسکو بعنوان يکی از نمادهای توليد پوشاک کشور به ساختمانی تجاری خودداری کنند.
گفت: نکته کليدی دقيقا مواضع متقابل کسبه پلاسکو با نگاه تجاری مديران بنياد می باشد گويی که آحاد مردم همچون هميشه در تبعيت از فرامين رهبری بسيار جدی و پيشرو تر از ديدگاههایی از اين دست هستند.
گفتم: چرا در فاجعه پلاسکو مسئوليت شهرداری تهران و مالک پلاسکو (مسئوليت بنياد مستضعفان) ناديده گرفته و برخی بی محابا در صدد معرفی دولت (يازدهم) بعنوان مسئول عدم پيشگيری بودند؟
گفت: آقاجون بيماری سياست زدگی معطوف به منفعت طلبی گروهی بزرگترين مانع قضاوت واقع بينانه و منصفانه است چنانکه مصطفی ميرسليم در باره چرای عبور از تخلفات شهرداری تهران توضيح داد که در انتخابات بدليل اهميت تهاجم به رقيب پذيرفتيم به تخلفات قاليباف اشاره نکنيم.

  تعداد بازديدها: 3510
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=77952
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.