تاريخ انتشار: 01 شهريور 1396 ساعت 22:52:07
طنز تلخ "گفتگو" (قسمت هفتاد و هشتم)


گفتم: آقاجون احمد توکلی طی نامه‌ سرگشاده به رئیس‌جمهور از وی خواست تا در جهت شفافیت هرچه بیشتر، فهرست اموال و دارایی‌های خود و فرزندانش را در اختیار عموم قرار دهد.
احمد توکلی نوشته به مردم ضمانت بدهید که اگر کسی چیزی بیش از آنچه را که اعلام نموده‌اید در مجموعه دارایی‌های شما شناسایی کرد، اولاً اموال شناسایی شده را بدون کم و کاست به همان فرد می‌بخشید و ثانیاً از سمت خود استعفا داده و هرگز به ساحت مسئولیت‌های دولتی و عمومی باز نخواهید گشت.
گفت: اصل 123 قانون اساسی قبل از نامه احساسی توکلی چنين تکليفی را اعمال و رييس قوه قضاييه مسئول اجرای قانون می باشد

گفتم: پس چرا احمد توکلی نامه سرگشاده نوشته شايد از اين اصل قانون اساسی کشور مطلع نيست؟
گفت: بعيد است بعنوان نماينده سه دوره مجلس تا اين حد با قانون اساسی بيگانه باشد.
گفتم: شايد در صلاحيت ، درايت ، سلامت و جديت منتخب مقام معظم رهبری در جايگاه رياست قوه قضاييه ترديد دارد؟
گفت: نمی دانم بالاخره احمد توکلی بعنوان قوم و خويش نزديک رياست قوه قضاييه و قوه مقننه حتما از شناخت دقيقی نسبت به شخصيت روسای دو قوه برخوردار است.
گفتم: چرا احمد توکلی چنين درخواستی را از روسای ساير قوا فرماندهان ارتش ، سپاه و نيروی انتظامی يا بسياری از افرادی که طی 38 سال گذشته در مسند حکومتی بالاتر از وزير بودند مطرح نکرده است؟ چرا فقط رييس جمهور که پس طی مراحل طولانی از بين گزينه های مختلف توسط رای مستقيم مردم انتخاب و توسط رهبری تنفيذ می گردد؟
گفت: شايد به همان دليل که امثال توکلی برای واردات قانونی يک کاميون لباس بچگانه توسط دختر يکی از وزرا قيصريه را به آتش می کشيدند و در برابر افشاء حساب های متعدد در اختيار رييس قضايی کشور و واگذاری بيش از 8000 ملک از اموال مردم تهران توسط شخص شهردار به قول ميرسليم مصلحت را به سکوت ديدند.
گفتم: اما احمد توکلی به بی توجهی قاليباف به گزارش تخلفات مربوط به واگذاری املاک مردم تهران گلايه کرد.
گفت: آقاجون بايد توجه کنيد که :
اولا بررسی مربوط به حدود 23 واگذاری بود نه به فرموده سردار صلاحی استاندار سابق خراسان و مشاور ارشد قاليباف بيش از 8000 واگذاری که با اين بازی ناديده گرفته شد
دوما توکلی در خصوص هزاران میليارد ادعايی در اختيار اقوامش که در اختیار قوه قضاييه قرار داده شده هرگز چيزی نگفت و چيزی ننوشت
ثالثا توکلی نيز مورد خطاب و سوال قرار دادن هزاران پست حکومتی قدرتمند غير دولتی را جايز ندانسته بلکه حرام شرعی می داند.
رابعا احمد توکلی نيز مانند تمامی همکاران فعالش در جريان فکری مذکور حتما با مشاهده انتشار اسم رمز آغاز دور جديد تهاجم عليه رييس جمهور منتخب مردم و دولت مورد تأييد مجلس در تيتر اول روزنامه کيهان امروز پا به عرصه اين دور از تخريب وارد شده است.
خامسا جريان فکری کيهان حتما با توجه به شکست های پی در پی از مردم به فکر زمينه سازی مهندسی آراء در انتخابات بعد می باشند لذا است که بايد مردم هشيار تر از هميشه مراقب انتخاب و رای خود باشند.

  تعداد بازديدها: 3689
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=77942
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.