تاريخ انتشار: 22 مرداد 1396 ساعت 22:55:57
خسارت 14 میلیاردی سیل به خراسان رضوی


معاون رئیس جمهوری گفت: بر اساس برآورد اولیه خسارت ناشی از سیل در خراسان رضوی هزار و ۴۹۰ میلیارد ریال برآورد شده است.
به گزارش ایلنا، محمدباقر نوبخت عصر امروز در نشست شورای استانی مدیریت بحران خراسان رضوی در مشهد افزود: مدیران و مسئولان خراسان رضوی در حوادث زلزله و سیل امسال در این استان با قرار گرفتن در کنار مردم مسئولانه عمل کردند.
وی ادامه داد: این احساس مسئولیت مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک ارزش محسوب می‌شود. انتظار رهبر انقلاب نیز از مسئولان برخورد مسئولانه و شریک‌شدن در درد و رنج مردم است.
نوبخت گفت: رئیس‌جمهوری پس از بروز حادثه سیل اخیر از رئیس سازمان برنامه و بودجه خواستند به عنوان نماینده همه وزاری کابینه که در این روزها درگیر موضوع رای اعتماد مجلس هستند به خراسان‌رضوی سفر کرده، از نزدیک خسارات وارده را بررسی و مراتب همدری دولت را با خسارت‌دیدگان اعلام کند.
وی افزود: سیل ۲۰ مرداد جاری دومین حادثه غیر مترقبه‌ای است که امسال در خراسان‌رضوی رخ داده است. این حوادث نشان می‌دهند آنچنان هم این حادثه‌ها غیرمترقبه نیستند و تجاور انسان به ساختار طبیعت یکی از علل اصلی بروز آنها است.
نوبخت ادامه داد: عامل انسانی در گسترش خسارت‌های ناشی از زلزله و سیل دخیل بوده و این مساله در زلزله ۱۶ فروردین امسال در خراسان رضوی نیز بروز پیدا کرد.

  تعداد بازديدها: 1522
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=77860
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.