تاريخ انتشار: 13 مرداد 1396 ساعت 00:56:20
طنز تلخ "گفتگو" (قسمت هفتادم)


گفتم:  آقاجون پس از چند روز بحث و اعلام نظرهای مختلف در خصوص وضعيت دکتر محمود احمدی نژاد در مراسم تنفيذ رييس جمهور روحانی علی الخصوص با توجه به اقدامات اخير مرتبط با بقايی و اعلام اينکه به زودی افشاگراي های جديدی خواهند داشت احمدی نژاد امروز در مراسم حاضر و با جابجايی از کنار رييسی به سمت آقای سيد حسن خمينی خبرساز شد.
گفت: دکتر محمود احمدی نژاد رييس جمهور مورد حمايت جبهه اصولگرايی در انتخابات نهم و دهم در تبليغات انتخابات نهم و بعد دهم راهبرد ادعای افشاگری عليه فساد و رانت خواری عليه ساير کانديداها و جريانات سياسی را انتخاب کرد که با جمله معروف فهرست مفسدين در جيب من است شناخته شد فهرستی که طی 8 سال رياست جمهوری و 4 سال گذشته هرگز از جيب وی خارج نشد. احمدی نژاد اکنون و پس از 12 سال مجددا طی هفته گذشته و در آخرين بيانيه صادره همچنان وعده افشاگری مي دهد.
گفتم: يعنی وضعيت حضور احمدی نژاد رييس جمهور نهم و دهم مورد حمايت جبهه اصولگرايان يا خبر سازی مربوط به جابجايی محل نشستن از کنار رييسی به کنار آقا سيد حسن خمينی را ناشی از رفتار مبتنی بر افشاگری عليه ديگران می دانيد؟
گفت: البته انتخاب زندگی اجتماعی و سياسی مبتنی بر راهبرد بی آبرو سازی ديگران به فوموده معصوم (ع) راهی به سعادتمندی و عاقبت بخيری افراد نخواهد داشت اما موضوع مسابقه نانوشته امروز تمامی گرذه ها و جريانات سياسی و غير سياسی حاضر در مراسم تنفيذ در ناديده انگاری دکتر محمود احمدی نژاد از جنس ديگری است که بايد موجب عبرت آموزی همگان باشد.
گفتم: گروه ها و جريانات سياسی و البته آحاد مردم چه نکاتی را بايد بعنوان عبرت آموزی از ظهور و سقوط جريان احمدی نژاديسم داشته باشند.
گفت: به ميمنت و مبارکی سالروز ولادت آقا علی ابن موسی الرضا عليه السلام که ان شاالله بر تمامی محبان و آزادگان مبارک خواهد بود با ذکر حديثی از امام عليه السلام توجه مي دهم که در تشابه به حديثی از امام حسن مجتبی عليه السلام و امام جعفر صادق عليه السلام فرمودند برترين عبادت ها تفکر است تفکری که بايد در هم انديشی و با اتکال بر شيوه های اخلاقی به احسن قول منجر گردد اتفاق مبارکی که با توجه به واقعيات ملموس وضعيت بلاتکليف احمدی نژاد در مراسم امروز و علی رغم باور به حسن ظن مردمی که بزرگوارانه رای مي دهند حتما در مورد حمايت از ايشان محقق نشد.
گفتم: يعنی اگر حمايت و رای به ايشان نبود گرفتار چنين وضع ناخوشايندی نشده بود.
گفت: آقاجون احمدی نژاد يا هر کدام از ما حتما در معرض چنين آسيب هايی قرار داريم شرايطی که به ذکر بيانيه نو اصولگرايی قاليباف بايد مورد تامل و اصلاح قرار گيرند يا شرايط غير اخلاقی که به فرموده ميرسليم باعث می گردد حب قبيله باعث ناديده انگاری يا پنهان سازی خطا و اشتباهات عناصر خودی و همسو منجر گردد در چنين شرايطی است که برای ديدن واقعيات احمدی نژاديسم بايد متحمل سال ها خسارت و زيان اجتماعی و سياسی ملی شد.
بنابراين حتما می توانيم با بازگشت به سيره ائمه اطهار مانند روايتی که از آقا علی ابن موسی الرضا عليه السلام ذکر گرديد به اصلاح رويه آتی خوشبين باشيم.

  تعداد بازديدها: 3586
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=77783
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.