تاريخ انتشار: 11 تير 1396 ساعت 22:27:07
طنز تلخ "گفتگو" (قسمت چهل و هشتم)

گفتم: سرلشکر محسن رضایی دبير مجمع تشخيص مصلحت همچون اژه ای معاون اول قوه قضاييه معتقد است جنجال‌ سازی‌های اخیر می‌تواند به فتنه‌ای جدید تبدیل شود. رضايی معتقد است ماجرا از دو قطبی‌ سازی جامعه و اینکه مردم به چه فکری رأی داده و به چه فکری رأی ندادند آغاز شد.
گفت: آقاجون براساس اصل 23 قانون اساسی هيچ کس را نمی توان به صرف داشتن عقيده مورد تعرض و مواخذه قرار داد ضمن اينکه مقام معظم رهبری نيز مکرر بر رعايت حرمت ديدگاههای کارشاسی مختلف و متضاد تأکيد فرمودند.
گفتم:منظور شما کدام بخش از سخنان رضايی است؟
گفت: آقاجون مقام معظم رهبری در حکم تنفيذ دهمين دوره رياست جمهوری تأکيد فرمودند ؛ اين رای به گفتمان پر برکت انقلاب اسلامی است رای به استکبار ستيزی و ايستادگی شجاعانه در برابر سلطه طلبان بين المللی است رای به مبارزه با فقر و فساد و تبعض و مبارزه با اشرافيگری است رای به ساده زيستی و نزديکی با مردم و غمگساری از ضعيفان و مستضعفان است رای به کار و تلاش بی وقفه و خستگی ناپذير است اينها بخشهای مهمی است از آنچه ملت ايران از منتخبان خود مطالبه می کنند و هرگاه کسی را با اين سمت و سو بشناسند به او دل می بندند و با بهره گيری از موهبت آزادی که هديه انقلاب اسلامی به اين ملت است او را بر کرسی مسئوليت و مديريت می نشاند.
گفتم: يعنی منظور محسن رضايی و اژه ای ناظر به فرمايش صريح مقام معظم رهبری است؟
گفت: آقاجون حتما سرلشگر محسن رضايی چنين نظر و نيتی ندارند بلکه در تبيین و تفکيک مبانی نظری و انديشه سياسی از مواضع سياسی جاری و مفاهيم امنيتی دقت لازم را ندارند.
گفتم: بنابراين امروز هم مردم به تفکر ، سليقه و باورهای اعلامی و تجربه قابل قياسی رای دادند که تصور می کنند قادر به تحقق آرمانهای امام خمينی(ره) و انقلاب اسلامی هستند؟
گفت: بله آقاجون رای به کانديدا يعنی پذيرش آراء ، برنامه و تفکری که برای جلب نظر رای دهندگان ارائه شده است.

  تعداد بازديدها: 3541
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=77397
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.