تاريخ انتشار: 10 تير 1396 ساعت 19:30:18
طنز تلخ "گفتگو" (قسمت چهل و ششم)

گفتم: آقاجون چرا داعش که مقاومت و تجهيزات کافی داشت در هم شکست؟

گفت: آقاجون بدليل خشک مغزی قادر به درک اين مهم نبودند که نرمش و سازش به موقع و هوشمندانه بخشی از مقاومت و در مواقعی ضرورت پيروزی است.
گفتم: سعيدی سپاه گفته متأسفيم که هم آمريکا به سپاه حمله می کند هم بعضی خوديها
گفت: آقاجون ايکاش اولا با ذکر مورد مشخص می کردند چه کسی و کی به سپاه حمله کرده است دوما مشخص می کردند منظور از حمله چيست نکند با نقد اشتباه گرفته باشند مثل موضوع نماز عيد فطر که برخی اصرار دارند توهين ، فحاشی ، تخريب و کار سياسی جناحی نبوده بلکه فقط نقد منصفانه ، متعهدانه ، دلسوزانه ، مشفقانه و سازنده انجام شده است که بايد تحمل شنيدنش باشد.

گفتم: يعنی حمله نبوده و نقد صورت گرفته؟
گفت: نه آقاجون رييس جمهور برای نمايش هماهنگی ملی در تهاجم موشکی به داعش گفتند: شورای عالی امنيت ملی عمليات موشکی را تصويب کرده بود سپاه فورا اطلاعيه صادر کرد که سپاه فقط به فرمان فرمانده کل قوا عمل کرده و هيچ مرجع ديگری نمی تواند به سپاه فرمان دهد بعد سرلشگر باقری رييس ستاد کل نيروهای مسلح و دريابان شمعخانی دبير شورای عالی امنيت ملی تأکيد کردند که مصوبه شورای عالی امنيت جهت اجرا به سپاه ابلاغ شده است.
گفتم: اما اين نکته که بايد دقت کرد تا همنوايی و همصدايی با آمريکا شنيده نشود حرف درستی است که مورد تأکيد امام(ره) هم بود.
گفت: آقاجون اينکه بايه همه دقت کنند موضع گيری داخلی با مواضع دشمن همسويی اتفاقی هم نداشته باشد حتما منطق درستی است که در اصوار مستمر عناصر و جريانات داخلی برای تهاجم و تخريب همزمان و هم زبان با ترامپ ، ناتنياهو و سلمان عليه برجام سهوا به فراموشی سپرده شده و می شود يا در مواردی چنين جايز و لازم تلقی می گردد که يادآور مثال يک بام و دو هوا است.

  تعداد بازديدها: 4690
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=77383
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.