تاريخ انتشار: 07 تير 1396 ساعت 00:38:54
طنز تلخ "گفتگو" (قسمت چهل و سوم)


گفت: آقا اين علیرضای قزوه هم شاعره و شعر ميگه

گفتم: آقاجون مگه چيزی شده
گفت: هيچ غزوه در دفاع همه جانبه از هجونامه خوانی فردی که به فرمايش روسای شورای سياست گذاری ائمه جمعه و ستاد برگزاری نماز جمعه بدون اطلاع و هماهنگی آنها قبل از خطبه مقام معظم رهبری می توانسته پشت تريبون قرار گرفته و در محضر تمام مقامات حکومت ، مردم و پخش شبکه های مستقيم داخلی و خارجی عليه رييس جمهور و دولت هجو نامه بخواند تمام قد به فحاشی عليه ديگران ايستاده است.
گفتم: اطمينان داريد قزوه بچه مسلمان و فعال در راهپيمايی اربعين دهان به فحاشی و ناسزاگويی گشوده است.
گفت: نمی دانم البته شايد مطالب زير در فرهنگ رشد کرده در حوزه هنری سازمان تبليغات ناسزا نيست و به قول حدادعادل که فحاشی برخی در روز قدس را انتقاد مردمی ناميد قزوه هم به تصور خود به ذکر دعا زبان گردانده است.
گفت: قزوه گفته :
شعر مذکور را زيبا ، درست، بليغ، موضعمند و ماندگار در ادب اعتراض انقلاب می داند.
شاعر امسال نيز در محفل شاعران در محضر حضرت آقا به دعوت خود حضرت آقا شعر خواندند.
قزوه بعد از استدلال محکم مذکور در اثبات حقانيت مديحه سرا گفته
بعضي از بادمجان دور قاب چين هاپسران نوح مواجب بگيران دولت فخيمه هجمه هاي فراواني را شروع كرده اند كه به فلان آدم در صف اول بر خورد و آبروي برجام معاشان رفت! به قول يكي از بزرگان اهل ميز رفت كه رفت. خب لرزيدند كه بلرزند!
قزوه گفته آره عزيزانم! آره پسر نوح! ! آره برجام پرستان بيست سي معاش!

گفتم: اگر مقام معظم رهبری درسال 96 نيز مانند 92 صميمانه و دلسوزانه از آحاد مردم برای شرکت در انتخابات دعوت کردند مردم آمدند و انتخاب کردند خوب مردم تا کجا بايد مورد فحاشی قرار گيرند تا کجا بايد فرزندان نوح خوانده شوند.
گفتم: اينکه قزوه و بسياری از دوستانش بدليل لبيک حداکثری مردم به دعوت انتخاباتی مقام معظم رهبری پشت درب ماندند و به فحاشی عليه مردم روی آوردند بحثی نيست اما حکومت بايد بتواند در برابر مشتی فحاش عليه مردم بايستد بايد بفهمد و اعلام کند مديحه سرای مراسم تبليغات انتخابات رييسی با برنامه ريزی کدام منابع قدرت و بدون اطلاع روسای شورای سياست گذاری ائمه جمعه و ستاد برگزاری نماز توانسته پشت تريبون رهبری قرار گرفته و عليه کانديد منتخب مردمی که به دعوت رهبری لبيک گفتند فحش نامه بخواند.
گفت: يعنی شما مه معتقديد موضوع فراتر از فحش نامه خوانی مورد پسند امثال قزوه بود؟
گفتم: امثال قزوه خوب می فهميدند که مراد رهبری از آتش به اختيار چه بود و می دانستند با توجه به حادثه دشمن شاد کن روز قدس حتما رهبری در خطبه نماز غطر تذکر خواهند داد لذا مديحه سرای جبهه رييسی با شرحی که رفت قبل از رهبری پشت تريبون قرار داده شد تا فحش نامه تنظيمی خوانده شود

گفتم: البته موفق هم بودند چرا که رهبری برای اولين بار دو خطبه نماز عيد را در بيست دقيقه تمام کردند.
گفت: پناه بر خدا از شر شيطان رجيم.
گفتم: در سالروز ترور نافرجام کور دلان در سال 1360 شايد به امروزشان بيشتر اميد داشتند مگر نه اينکه مقام معظم رهبری فرمودند آنچه امنيت ملی را تأمين می کند مشارکت حداکثری مردم است.
گفت: بله معظم له دقيقا همين نکته را فرمودند.
گفتم: مردم بايد آگاه باشند که خناسان و نفوذيان اسکتبار و صهيونيست بين المللل حتما در صدد انتقام گيری از رهبری بدليل دعوت از مردم هستند حضوری که شکست آنها را رقم زد

گفتم: مردم آگاه باشيد که برای ياری مولای انقلاب اسلامی و يادگار ولايت امام(ره) بايد در پشت رهبری در صحنه حضور داشته باشيم.

  تعداد بازديدها: 3617
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=77327
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.