تاريخ انتشار: 06 تير 1396 ساعت 13:39:41
طنز تلخ "گفتگو" (قسمت چهل و دوم)


گفت: رمضان امسال نيز مانند هر سال با اقامه نماز فرح بخش و دشمن شکن عيد فطر به امامت مقام معظم رهبری و حضور تمامی مسئولين و مومنين روزه دار تمام شد.

گفتم: آقاجون طی 38 سال گذشته نماز عيدی با اين حجم از تلخی و غم را تجربه نکرده بودم.
گفت: چرا تصور می کنيد نماز عيد امسال تلخ و غمبار بود؟
گفتم: اميدوار بودم بعد از حادثه شوم و دشمن شادکن تغيير شعار مرگ بر اسرائيل به شعار مرگ بر رييس جمهور ايران که توسط نيروهای محدود تند رو و افراطی در روز قدس رقم خورد حتی برای گروه های راديکال نيز عبرت آموز باشد اما تحويل تريبون رسمی نظام قبل از خطبه های مقام معظم رهبری به مديحه سرای مراسم تبليغات انتخاباتی رييسی برای اجرای شعر خوانی تخريبی و توهين آميز عليه رييس جمهور و دولت بيانگر اصرار به ادامه دشمنی به هر قيمت و ترتيبی است.
گفت: روسای شورای سياست گذاری ائمه جمعه و ستاد نماز جمعه بعنوان مسئولين برپايی نماز جمعه کشور گفتند که از اجرای اين برنامه مطلع نبودند.
گفتم: بله رفع مسئوليت کردند اما نگفتند پس چه شخص يا ستاد ديگر بی مسئوليتی است که می تواند اراده و خواست خود را علی رغم مسئوليت و حتی بدون اطلاع مسئولين دو نهاد مذکور به مراسم نمازی که به امامت مقام معظم رهبری برپا می گردد تحميل کند.
گفت: علاوه بر موضوع بی اثری دستگاههای مسئول در برگزاری مراسم نکته ديگری هم قابل اشاره بود؟
گفتم: همواره خطبه های نماز عيد فطر بعنوان منبع تحليل مردم مورد توجه بوده است چيزی که بدليل جنجال سازی مذکور که حتما در راستای جنجال سازی روز قدس قابل تحليل است جنجال سازیی که باعث انحراف اذهان عمومی از توجه لازم به نکات کليدی مورد اشاره مقام معظم رهبری در خطبه دوم نماز بود.
گفت: راستی اين کار تبليغی برخی سايت های همسو با جنجال سازی در خصوص سلاح در دست مقام معظم رهبری در حين بيان خطبه های نماز چيست؟
گفتم: بله جنجال سازان تلاش کردند با پر رنگ سازی نوع اسلحه بعنوان پيام خاص تأکيد کنند گويی که مقام معظم رهبری شخصا نسبت به انتخاب و حمل سلاح تا نماز اقدام می کنند.

گفتم: ايکاش جنجال سازان به جای هوچی گری و ايجاد فضای افراطی گری و منافع سياسی و قدرت طلبی به نکات مهم و غم انگيز قابل فهم ديروز توجه داشتند.
گفت: علاوه بر اقدام تخريبی افراط گرايان چه موضوع مهمی ديگری در مراسم نماز ديروز قابل اشاره بود؟
گفتم: باالله و والله که حتی تصورش آزار دهنده است اما بايد به تمامی آنانی که تصور می کنند يا مدعی ارزشی و ولايتمداری هستند و البته تمامی ايرانيانی که بنابر دعوت صميمانه مقام معظم رهبری به پای صندوقهای رای آمدند و حماسه انتخابات دوازدهم را با بيش از چهل ميليون رای رقم زدند، ايکاش در لابه لای جنجال سازی افراط گرايان متوجه بودند ولی امرمان طی روز گذشته کوتاه ترين خطبه تاريخ نمازشان را خوانند. ايکاش توجه داشتيم که جمع دو خطبه مقام معظم رهبری در حدود بيست دقيقه ارائه شد.
گفتم: ايکاش آنانی که طی روز گذشته در باب سلاح تدارک شده نيروی نظامی حماسه سرایی کردند می فهميدند و می ديدند که ولی امرمان در نماز ديروز علی رغم وجود دهها موضوع ريز و درشتی که به رسم هر سال بايد توسط معظم له برايمان معنا می شدند با طی کوتاه ترين مسير ممکن خطبه را پايان دادند.
گفتم: ايکاش ببينيم و بفهميم در وانفسای جنجال سازي های ديروز چه بر سرمان آمد.

  تعداد بازديدها: 3473
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=77316
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.