تاريخ انتشار: 03 تير 1396 ساعت 02:32:03
طنز تلخ "گفتگو" (قسمت سی و نهم)


گفت: شنیديد عده ای در جريان راهپيمايی روز قدس با عليه رييس جمهور منتخب مردم برای دوازدهمين دوره رياست جمهوری شعارهای تند تخريبی دادند. مانند «روحانی ، بنی صدر ، پیوندتان مبارک»!!!

گفتم: آقاجون وقتی سپاه اطلاعيه ای در ارتباط با موشک باران داعش می دهد و سرلشگر پاسدار باقری رياست ستاد کل فرماندهی کل قوا مطالب دیگری را بیان می دارد که با آن اطلاعیه مغایرت دارد از اقدام گروهی که می توانند احتمالا دنباله جريان ... باشد چه انتظاری بايد داشت!
گفت: يعنی شعار عده ای عليه رييس جمهور و رييس شورای عالی امنيت ملی در راهپيمايی روز قدس تهران می تواند دنباله ... برای تخريب منتخب مردم باشد؟
گفتم: ببينيد استکبار جهانی ، صهيونيست بين الملل و شيطان پير انگليس چقدر بايد هزينه می کردند تا روزی در راهپيمای جهانی مرگ بر اسرائيل تهران بتوانند بخشی از حاضرين راهپيمايی ضد اسرائيلی را بجای اعلام انزجار از صهيونيست جهانی به سمت تخريب رييس جمهور و رييس شورای امنيت ملی جمهوری اسلامی ايران منحرف کنند.
گفتم: ... انحراف برخی از حاضرين در محل راهپيمای روز قدس تهران از مرگ بر اسرائيل به مرگ بر رييس جمهور ايران می توانست به اين شدت خوشحالی استکبار ، صهيونيست و روباه فرتوت را بدنبال داشته باشد.
گفتم ايکاش فرماندهی بيش از اين خودزنی نکرده و به زمين اتفاق و اتحاد ملی باز گردد.

گفت: ذر مسير راهپيمايان موشک های ذوالفقار و قدر در چهارراه وليعصر به نمايش درآمد.

گفتم: آقاجون تا همين چندسال پيش در چنين روزهايی عزم و ايمان مردم ايران را به رخ موشک ها می کشيديم

  تعداد بازديدها: 3517
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=77242
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.