تاريخ انتشار: 02 تير 1396 ساعت 15:20:41
طنز تلخ "گفتگو" (قسمت سی و هشتم)


گفت: کانال خبر ملی نزديک به يکی از نهادهای نظامی نوشته دنیای امروز دنیای موشک ها است نه گفتمان ها/ حمله سپاه پاسخی به تحریم های آمریکا بود نوشته این غرش موشک ها است که امنیت را در خیابان های تهران تامین می کند و دیگر کسی جرات نخواهد کرد که از برجام موشکی سخن بگوید.
گفتم: آقاجوم شايد به سن اينا قد نميده که بدونند شوروی سابق هزاران برابر اينها را داشت که فرو پاشيد و مضمحل شد.
گفتم: امام خمينی(ره) تلاش کرد به گورباچف بفهماند مشکل ابرقدرت شرق در رويارويی با غرب دوری از باورهای الهی و همراه نداشتن مردم است.
گفت: مشکل فهم و ادعای مذکور مبنی بر محوريت اقتدار و توانمندی موشکی و نظامی گرايی چيست؟
گفتم: چون جريان فکری مذکور مدعی تبعيت انحصاری و ناب در ولايت پذيری است به ذکر يک نکته اکتفا می کنم که مقام معظم رهبری به صراحت و روشنی تأکيد کردند اشتباه نکنيد آنچه امنيت ملی را تأمين و تضمين می کند حضور و مشارکت بالای اجتماعی مردم است که حتما نافی نياز به تأمين ابزار توانمندی دفاعی نيست ابزار و توانمندی که اگر محور تأمين امنيت لحاظ گردند حتما می توانند در فضای چنين غفلتی ما نيز به شوروی سابق برسانند.

گفت: سرلشگر پاسدار حسن باقری رييس ستاد کل نيروهای مسلح فرمودند باید به این بحث ها خاتمه داد حمله موشکی پیشنهاد سپاه بود و شورای‌عالی امنیت از آن استقبال کرد.

گفتم: آقاجون تو گفتگوی قبلی مفصل توضيح دادم که طبق نص قانون اساسی برای انجام عمليات نظامی برون مرزی راهی جز تصويب طرح در جلسه اصلی شورای عالی امنيت ملی به رياست شخص رييس جمهور و  تأييد ابلاغ بوسيله رهبری وجود نداشت.

گفت پس چرا فرماندهی سپاه تحت عنوان روابط عمومی چنين اطلاعيه تفرقه افکنانه ، توهين آميز عليه رييس جمهور و دولت و البته بسيار دشمن شاد کنی را صادر کرد.

گفتم: بعضيا هنوز متوجه نشدند انتخابات تمام شده است هنوز مشخص نکردند که بلاخره موشک را از بودجه ملت و با پشتيبانی ملی برای جنگ با کدام ناکجا آباد شليک کردند.

گفتم: اخلاق محمدی(ع) و علوی(ع) و درک سربازی حکم می کند فرمانده سپاه حداقل برای شادمانی دشمن ضمن قدردانی از تصويب پيشنهاد سپاه در جلسه اصلی شورای عالی امنيت ملی که فرمانده سپاه عضوش نيست و حمايت تمام قد و چندباره شخص رييس جمهور و تمام دولت از عمليات موشکی برون مرزی سپاه نسبت بی توجهی و بی احترامی بروز کرده به نام روابط عمومی سپاه از مردم ، دولت و شخص رييس جمهور کشور که توسط فرماندهی سپاه به دروغگويی متهم شد عذرخواهی نمايد.

گفتم: لازم است سپاه قبل از شفاف سازی بعدی توسط سپاه قدس مبنی بر نقش بی بديل سربازان گمنام امام زمان(عج) بعنوان بازوی عمليات  اطلاعاتی سپاه قدس در سوريه نيز نسبت به دلجويی و عذرخواهی از لحن کينه جويانه اطلاعيه مذکور نسبت به وزارت اطلاعات  را انجام دهد.

گفتم: ايکاش اتحاد و شوق گران قيمت ناشی از عمليات موشکی فرزندان پاسدار ملت با اتخاذ مواضعی چنين غير معقول و دشمن شاد کن جريحه دار نمی شد.

  تعداد بازديدها: 3474
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=77227
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.