تاريخ انتشار: 23 خرداد 1396 ساعت 00:59:04
طنز تلخ "گفتگو" (قسمت سی و سوم)


گفت: ایرانیان با حضور در برابر سفارت ایران با خانواده‌ شهدای حملات تروریستی تهران همدردی کردند.

گفتم: حضور ايرانيان در همراهی با سفارت ايران در جهان حتما برای همه ايرانيان غرور انگيز خواهد بود.

گفت: اين روزنامه دنبال چيست!؟
گفتم: مسئولين روزنامه با انفجار داعش هم بيدارنشدند و دنبال جنجال هستند.
گفتم: رهبری با دقت فرمودند وقتی مسئولين عمل نمی کنند مردم بايد آتش به اختيار پاس دروغ پردازی را بدهند
گفت: آقا اين موضوع خريد خودروهای خارجی قاچاق چيست که روزنامه جوان دیروز(دوشنبه) اينجوری با انتخاب تيتر سياه وزارتخارجه کشور را که در شرايط دشوار سياست خارجی منطقه ای و حضور وزير خارجه در نشست بين المللی است مورد تهاجم و تخريب قرار ميدهد.
گفتم: آقاجون معمولا کالاهايی بدلايل مختلف از طرف گمرک مجهول الصاحب اعلام و طبق قانون و ظرف يک ماه در اختيار ستاد اجرايی فرمان امام قرار می گيرد. ستاد اجرايی پس درآمد ناشی از فروش کالاهای مذکور را به حساب درآمد ستاد اجرايی واريز می کند.
گفتم: پس از ممنوعيت ورود خودروهای لوکس بسيار گران قيمت صاحبان مال بدلايلی از تحويل يا عودت خودروهای وارداتی امتناع می کنند لذا گمرک خودروها را بعنوان مجهول الصاحب در اختيار ستاد اجرايی فرمان امام قرار می دهد ستاد اجرايی بدليل منع قانون امکان فروش در داخل را ندارد لذا پيشنهاد خريد و استفاده از خودروهای گران قيمت در سفارتخانه ها را به وزارتخارجه مي دهند که اتقاقا مورد موافقت وزرتخارجه هم قرار نمی گيرد.
گفتم: آقاجون درک انگيزه سازندگان مخرب اين دروغ سياه عليه وزارتخارجه کشورمان البته با حذف نام سازمان فروشنده که ستاداجرايی فرمان امام تحت مديريت منصوب مقام معظم رهبری است دنبال چه اهدافی هستند حتما کار دشواری نيست.
گفتم: نکته اينجا است که چرا مقامات قضايی کشور علی الخصوص دادستان کل کشور در برابر اين اقدام تخريبی و سياه نمايی مبتی بر دورغگويی که با شرايط ويژه محيط امنيت پيرامونی کشور که هشياری و تمرکز دستگاه ديپلماسی را می طلبد همزمان شده است اينگونه بلاتکليف و ساکت است؟
گفتم: تصور می کنم اين سکوت توأم با بی تفاوتی قوه قضاييه می تواند از جمله مصاديق خاموشی و ناتوانی دستگاه های مرکزی تلقی گردد شرايطی که مردم بتوانند با تکيه بر اصل آتش به اختيار هوشمندانه و مبتنی بر درک امنيت ملی به برخورد با اقدامات تخريبی دشمن شادکنی از اين دست اقدام کنند

و این هم تخريب وزارت امور خارجه توسط روزنامه جوان

علی رغم تکذیب خبر فوق توسط سخنگوی وزارت امور خارجه

  تعداد بازديدها: 3463
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=77059
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.