تاريخ انتشار: 04 خرداد 1396 ساعت 23:30:26
طنز تلخ "گفتگو" (قسمت هجدهم)


گفت: اين تخلفات چيه که علی رغم گستردگی اما ناقض صحت و سلامت انتخابات نيست!؟

گفتم: اگر ناقض سلامت انتخابات نبست پس چرا بطور مبهم مدام تکرار می شود!؟ آيا تکرار مبهم گويی زمينه بی اعتمادی نيست!؟
گفت: موحدی کرمانی دبیرکل جامعه روحانیت مبارز گفته مردم با حضور در انتخابات نشان دادند که با رهبر انقلاب و نظام هستند و جمهوری اسلامی یک نظام مقتدر است. گفته ما احساس شکست نمی‌کنیم برای برنامه‌های بعد احساس آمادگی داریم.
گفتم:  اينکه گفته احساس شکست نداشته و برای بعد برنامه دارند يعنی شکست در جلب اعتماد اکثريت مردم را پذيرفتند گفتم: نکته جالب تلاش برای ناديده گرفتن رای مردم به شخص رييس جمهور منتخب است و جالب تر اينکه فقط رای به رييسی را حلال مي داند يعنی 25 ميليون رای به روحانی که رای به نظام است به زعم ايشان حرام محسوب مي شود؟ راستی حرام و حلال به چه معنا است؟
گفت: اژه‌ای گفته تهمت‌ها به دستگاه قضا به دلیل برخورد با یقه‌ سفیدان است. گفته صدها شرکت تعاونی و اعتباری که مجوز و نظارتشان مربوط به بانک مرکزی و دولت است حال باید ما رسیدگی کنیم. بانک مرکزی اعلام کرده که ۱۰۰ هزار میلیارد تومان معوقات بانکی داریم.
گفتم:  آقاجون موسسات مالی و اعتباری براساس قانون مصوب مجلس پنجم بدليل تعاونی بودن از وزارت کار و تعاون مجوز داشته نه بانک مرکزی. معوقات بانکی بدليل مصوبه مجلس هفتم آغاز و تا انتهای دولت دهم به 75 هزار ميليارد تومان رسيد گفتم: خوبه آقای اژه ای جز فرزند مرحوم هاشمی به اسم آقازاده محاکمه شده ديگری اشاره کنند یا بفرمایند که بجز پرونده زنجانی که توسط مردم افشاگری و در قوه قضاييه بجايی نرسيده کدام پرونده جدی ديگری در قوه قضاييه مفتوح يا رسيدگی شده است؟ آیا آقای اژه ای دادستان وقت کل کشور واقعا فراموش کرده اند اولين گزارش مربوط به فاجعه سونامی چک برگشتی کشور طی سال 88 در اختيار دفاتر مقامات ارشد قرار داده شده است؟

  تعداد بازديدها: 4076
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=76755
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.