تاريخ انتشار: 29 ارديبهشت 1396 ساعت 23:50:31
خبر شیرین و طنز تلخ "گفتگو" (دهم)


گفت: حضور گسترده ایرانیان مقیم در انتخابات ریاست جمهوری موجب عصبانيت دشمنان خارجی و خارج نشين شده است.
گفتم: خدا را شاکريم که ايرانی در هر کجای جهان با افتخار ايرانی است.
گفت: يکی از کانالهای مُبلّغ يکی از کانديداها که متأسفان مبتلا به حرام شرعی و تخلف قانونی و تا اين لحظه در حال تبليغ کانديد مورد نظر و تخريب کانديد مقابل است با ذکر داستان مکاتبه حضرت امام صادق عليه السلام با مفضل در کوفه به توجيه و تأييد و شايد ترغيب ديدار تبليغی کانديد مذکور با خواننده زير زمينی و ....... می پردازند.
گفتم: شايد برخی فراموش کردند شايد در بهترين شرايط هر کسی بتواند مختصری در تحقق اصول و اخلاق امام صادق عليه السلام توفيق يابد، شايد فراموش کردند که قرار نيست ائمه عليهم السلام را خرج توجيه خود کنيم که بايد فدايی باورهای دينی و اخلاقی رهبران دين باشيم.
گفتم: شايد فراموش کردند مفضل بی هيچ انتظار و چشم داشتی در جستجوی افراد برای دعوت پنهان با محبت به سيره نبی مکرم(ص) و صادق آل محمد(ع) باشند، مفضل بدنبال فعاليت تبليغی و حتی کسب همراهی آنها به محبت مولايش امام صادق عليه السلام نبود.
گفتم: ايکاش توجه داشتند که امام صادق عليه السلام را نمی توان خرج تبليغ و شايد چند روزه در جايگاهی قرار گرفتن کرد.
گفتم: مرحوم عسگراولادی رحمت الله عليه شايد استثنايی بود که از سوی حضرت امام خمينی(ره) مجاز به دريافت و هزينه سازی وجوهات شرعی شده بود، در ايام کانديداتوری در انتخابات رياست جمهوری مکرر از ايشان خواستند تا با انتشار حکم خاص امام راحل برای جلب اعتماد رای دهندگان استفاده کنند که با مخالفت جدی و شديد ايشان همراه بود.
گفتم: آقاجون ايکاش هيچ کس تحت هيچ شرايط خود را مجاز به هزينه سازی باورهای مذهبی نمی دانست.

  تعداد بازديدها: 3956
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=76656
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.