تاريخ انتشار: 25 ارديبهشت 1396 ساعت 20:04:38
مسیحیان آشوری تهران پرشورتر ازهمیشه درانتخابات شرکت می کنند

مسیحیان آشوری تهران دربیانیه ای که ازسوی کلیساهای مسیحیان آشوری تهران منتشرشده است، اعلام کردند که پر شورتر از همیشه در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراها شهر و روستا شرکت می کنند.

به گزارش ایرنا، در این بیانیه آمده است: براساس آموزه های کتاب مقدس انجیل و توصیه رهبران عالی کلیسا مبنی بر رعایت قوانین کشور و نیزعشق به وطن، آشوریان ایران از بدو شروع انقلاب شکوهمنداسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و نیز جانشینی به حق ایشان حضرت آیت الله خامنه ای، از هیچ کوشش و تلاشی در راستای پیشرفت و عزت کشور عزیزمان ایران، دریغ نمی کنیم.
درادامه این بیانیه آمده است: یک باردیگر با حضورگسترده خود درانتخابات در29 اردیبهشت ماه جاری با تمام وجود سر تعظیم به آموزه های های انجیل فرود آورده و به دعوت رهبر فرزانه انقلاب لبیک خواهیم گفت.
دراین بیانیه تاکید شده است که ازاین رو ازهمه مسیحیان آشوری دعوت می شود با شرکت دراین انتخابات گامی دیگر در جهت اعتلای کشورمان برداریم و برگ زرین دیگری بر تاریخ طلایی کشور ثبت کنیم.
این بیانیه مهمور به مهراسقف اعظم کلیسای آشوری کلدانی کاتولیک تهران، اسقف کلیسای شرق آشوری ایران و کشیش کلیسای انجیلی آشوری تهران است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور روز جمعه 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.

  تعداد بازديدها: 1610
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=76584
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.