تاريخ انتشار: 25 ارديبهشت 1396 ساعت 00:43:59
طنز تلخ "گفتگو" (قسمت پنچم)


گفت:  فرمانده سپاه همدان گفته چرا در شوی تبليغاتی روحانی دختران و پسران آن جوری حاضر و پايکوبی می کنند.
گفتم:  آقاجون اولا خدا رو شکر بلاخره قبول کردند که جونا می تونند مثل فرمانده سپاه همدان نباشند اما جونای کشور باشند.
دوما مثل اينکه فرمانده سرش شلوغ بوده تو اين سه هفته شوهای تبليغی رييسی و قاليباف رو نديدند والا نظرشون عوض مي شد.
سوما ايکاش فرمانده بجای سرک کشيدن در فضای تبليغی و انتخاباتی که موضع گيری در اين موارد برای فرمانده تخلف و حرام است فرصت می کردند تا نيم نگاهی به مشکلات مرزبانی می کردند تا سربازان جوان کشور اينگونه مظلومانه به شهادت نرسند و نيروهای وزارت اطلاعات ناچار نباشند با تروريست های ورودی از مرز در عمق کشور برخورد کنند.
گفت: قالیباف گفته اگر کسی سندی دارد که قالیباف کار اقتصادی انجام داده، نشان دهد.
گفتم:  امروزه آفتابه دزدها هم بلدند طوری پول پارو کنند که عمرا کسی بتونه براش سندی ارائه کنه

گفت: لومدند فرانسه نوشته قاسم سلیمانی قوی‌ترین مرد خاورمیانه است.
گفتم: اولا کارشناس غربی قابل اعتماد نيست دوما معنای ولی و سرباز رو نمی فهمند سوما صبر در شهادت جهاد و عماد در سوريه بايد چنين باشد
گفت: اژه ای معاون قوه قضاييه گفته در فضای فعلی انتخابات برای اینکه مسائلی پیش نیاید دم فرو بسته ایم.
گفتم: وزير دولت رو به بهانه برخورد باتخلف تجاری فرزندش به مثابه خائن به کشور برخورد کردند خبر مذکور را قبل از محکمه در اختيار رسانه رقيب انتخاباتی رييس جمهور قرار دادند تا در مناظره مطرح کند حکم حکومتی دادگاه تعزيرات حکومتی در تبره فرزند وزير را تبانی با دولت اعلام کردند.
گفتم: خدارو شکر که دم فرو بستند والا چه مي کردند.
گفت: بيانيه ای تحت عنوان جمعی از اساتيد دانشگاه در حمايت از رييسی منتشر و نسبت به وخامت اوضاع فعلی تأکيد کردند.
گفتم: بيانيه انتخاباتی رو مطالعه کردم بدون اينکه بخوام وارد تمام جزئيات بشم بدليل عنوان اساتيد دانشگاه در ذيل نامه به بازخوانی پاراگراف اول اکتفا می کنم.
گفتم: اسامی ذيل بيانيه می دانند که بررسی علمی يعنی اينکه تمامی اجزا در تمامی مراحل با اتکا بر مبانی قابل تکرار يکسان انجام گيرد مگر اينکه تعارف خود ساخته جديد ارائه گردد.
بيانيه تبيلغاتی در اولين پاراگراف مدعی شده است که
1- در سال‌های اخير وضعيت اقتصاد ايران در شرایط ناگواری قرار گرفته است به گونه ای که می توان از آن به بحران رکود اقتصادی ياد کرد. اساتيد بحران اقتصدی رو تعريف نکردند لذا می توانند مدعی شوند که رکود(26%) تورمی(38%) سال های 89-93 را بحران اقتصادی نمی دانستند اما رکود 9% موجود را بسيار جدی مي دانند.
2- اساتيد مي توانند مدعی شوند افزايش 300% - 500% خودرو ، مسکن ، محصولات غذايی و 1000% ارز را گرانی و عامل فقر عمومی و به طبع رکود نمی دانند.
حتما اساتيد فراموش کردند شوخی حدادعادل رييس مجلس وقت رو که برای تشريح عمق فاجعه اقتصادی از کلمه پرايدو استفاده می کردند.
3- به بيکاری سيل فارغ‌التحصيل دانشگاهی تأکيد کردند اما نگفتند نرخ و قدر مطلق بيکاری فارغ التحصيلان دختر و پسر در 88 - 92 چقدر بود که حالا فاجعه شده است.
4-به درستی به بحران های اجتماعی عدیده در کشور اشاره می کنند اما نمی گويند براساس آمار سازمان بهزيستی در سال 89- 90 کاهش سن اعتياد ، فحشا و خيابان خوابی بحرانی اعلام شد، نمی گويند سازمان بهزيستی فحشای زنان متأهل با اطلاع همسر را در سال 90 بهت آور اعلام کرد.
5- آقاجون به ناکارآمدی و بحران سيستم بانکی اشاره کردند اما مايل نيستند به معوقه سازی 50 هزاو ميليارد تومانی در سال 78 - 88 اشاره کنند مايل نيستند گزارش سال 89 دفتر رهبری در خصوص سونامی چک های برگشتی را توضيح دهند.
6- گفتم: درست گفتند که قاچاق کالا از معضلات پيشروی توليد است اما نگفتند رياست ستاد مبارزه با قاچاق کالا طی 12 سال در اختيار سردار قاليباف فرمانده ، سردار نقدی فرمانده بسبج ، وزير دادگستری و سخنگوی احمدی نژاد و قاضی مرتضوی بوده است.
گفتم: حداقل انتظار از اساتيد دانشگاه سخن گفتن به زبان علم و مبتنی بر انصاف می باشد.

گفت: جهانگیری گفته فراموش نکرده‌ایم بیماران سرطانی و خاص برای یک دارو شهر به شهر می‌گشتند.
گفتم: جهانگيری هم فراموش کردندکه سال های 90-92چند بار خبر رهاسازی بيماران در بيابان و خيابان از سيما پخش شد.

  تعداد بازديدها: 4691
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=76581
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.