تاريخ انتشار: 24 ارديبهشت 1396 ساعت 23:05:33
حاشیه های سخنرانی قالیباف در شیراز/ کتک کاری، تبلیغ برای رئیسی

سفر انتخاباتی و تبلیغاتی محمد باقر قالیباف به شیراز و سخنرانی وی در مسجد دانشگاه شیراز که یکشنبه انجام شد با حاشیه هایی از جمله کتک زدن یک جوان همراه بود.

به گزارش ایرنا این مراسم سخنرانی طبق اعلام قبلی باید ساعت 16 و 30 دقیقه انجام می شد اما با 30 دقیقه تاخیر آغاز شد.
*پس از حضور قالیباف در مسجد یک جوان خطاب به قالیباف گفت: شما که نمی توانید وقت شناس باشید و با 30 دقیقه تاخیر در جلسه حاضر می شوید چگونه می خواهید کشور را اداره کنید که هواداران قالیباف به سمت جوان یورش بردند و پس از کتک کاری او را از مسجد بیرون کردند.
* در محوطه بیرونی مسجد نیز جوانی که وعده ها و شعارهای قالیباف و برخی سخنان وی را نقد می کرد با اعتراض شدید و پرخاشگرانه هواداران قالیباف مواجه شد.
* شمار قابل توجهی از هواداران قالیباف با خودروهایی با پلاک هایی متعلق به اطراف شیراز در مراسم شرکت کرده بودند که به نظر می رسید به شکل سازمان یافته از اطراف این کلانشهر برای شرکت در مراسم دعوت شده بودند.
* برخی فعالان سیاسی اصولگرا و مدیران دولت نهم و دهم در فارس که در تمام مراسم مربوط به حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی دیگر نامزد انتخابات ریاست جمهوری حضور می یابند در این گردهمایی نیز حضور داشتند.
* بیرون سالن هم برخی افراد با در دست داشتن پوسترهای رئیسی، برای آنچه سید محرومان می نامیدند تبلیغ می کردند و حاضران را به سخنرانی رئیسی که قرار است فردا در شیراز برگزار شود، دعوت می کردند.
* کار رفتگران با ریخته شدن کاغذها و پوسترهای تبلیغی این دو کاندیدا بر زمین سخت شد.

  تعداد بازديدها: 1387
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=76569
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.