تاريخ انتشار: 24 ارديبهشت 1396 ساعت 17:04:34
اسامی روزهای هفته بزرگداشت حضرت امام(س) در دانشگاه ها و مراکز فرهنگی اعلام شد

جلسه کمیته جوانان ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(س) با نمایندگان وزارتخانه ها برگزار شد.

چهارمین جلسه کمیته امور جوانان، دانشگاهیان و فرهنگیان ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(س) به ریاست دکتر سید احمد حسینی، مسئول این کمیته و با حضور نمایندگان وزارتخانه های علوم، تحقیقات و  فناوری، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزارت آموزش و پرورش و وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار روابط عمومی ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام(س)، در این جلسه که نمایندگانی از جهاد دانشگاهی مرکز، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه فنی و حرفه ای، دانشگاه جامع علمی و کاربری، دانشگاه پیام نور، باشگاه پژوهشگران نخبه و جوان و سایر نهادهای عضو نیز حضور داشتند، دکتر سید احمد حسینی مسئول این کمیته ضمن تبریک نیمه شعبان در ابتدا گزارشی از دومین جلسه ستاد مرکزی به اعضا کمیته داد.

در ادامه این جلسه، گزارش ستاد دانشگاهی کمیته توسط آقای دکتر محمودی کیا ارائه شد. بعد از ارائه این گزارش در خصوص نامگذاری هفته بزرگداشت و ایام هفته و روز میثاق بدین شرح تصمیم گیری بعمل آمد:
روز دوشنبه 08/03/96 امام، دانشگاهیان، جوانان و فرهنگیان، قرآن، معنویت و اخلاق.
روز سه شنبه 09/03/96 امام، دانشگاهیان، جوانان و فرهنگیان، تجدید میثاق با ولایت.
روز چهار شنبه 10/03/96 امام، دانشگاهیان، جوانان و فرهنگیان، تولید علم و اشتغال.
روز پنجشنبه 11/03/96 امام، دانشگاهیان، جوانان و فرهنگیان، فرهنگ ایثار و شهادت.
روز جمعه 12/03/96 امام، دانشگاهیان، جوانان و فرهنگیان، مهدویت و انتظار.
روز شنبه 13/03/96 امام، دانشگاهیان، جوانان و فرهنگیان، سبک زندگی و استحکام خانواده.
روز یکشنبه 14/03/96 امام، دانشگاهیان، جوانان و فرهنگیان، وحدت و انسجام اسلامی.

در این جلسه مقرر شد برای هر یک از عناوین در نظر گرفته شده برای این هفته برنامه های ویژه ای پیش بینی و در جلسه آینده کمیته مطرح شود. همچنمین مقرر شد در برنامه روز تجدید میثاق، مسئولان وزارتخانه های علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آموزش و پرورش؛ ورزش و جوانان، روسا، اساتید، دانشجویان، کارکنان دانشگاه­ها، نخبگان و فرهیختگان، فرهنگیان، جوانان و ورزشکاران حضور گسترده ای داشته باشند.

در ادامه این جلسه نیز دکتر حسینی تأکید کرد: هر یک از ستادهای فرعی کمیته شامل دانشگاهیان، فرهنگیان، جوانان و ورزشکاران ریز برنامه­ های خود برای حرم حضرت امام خمینی(س) و حسینیه جماران را ظرف چند روز آینده رسماً به کمیته اعلام نمایند.

همچنین در پایان این جلسه نیز آقایان دکتر زارع، رییس باشگاه پژوهشگران نخبه و جوانان نظرات خود را در خصوص حضور پر رنگ نخبگان در برنامه­ های ویژه بزرگداشت حضرت امام مطرح کرد.

در ادامه جلسه خانم دکتر آژیده نماینده وزارت آموزش و پرورش، آقای نعمتی نماینده دانشگاه فنی و حرفه ای، آقای ترابی نماینده دانشگاه پیام نور، آقای شهبازی نماینده دانشگاه آزاد اسلامی، آقای نصیری نماینده دانشگاه جامع علمی و کاربردی، آقای جعفری نماینده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، آقای دکتر هاشم ورزی، نماینده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارشی از فعالیت ­های دستگاه متبوع را ارائه کردند.

همچنین در این جلسه آقای اصغریان معاون فرهنگی ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام خمینی(س) گزارشی از فعالیت ­های معاونت فرهنگی ستاد درخصوص تولیدات فرهنگی شامل کتاب، مجله، ویژه نامه و تولیدات نمایشگاهی و چگونگی مشارکت دستگاه ­ها در چاپ آثار حضرت امام خمینی(س) به جلسه ارائه کرد.

  تعداد بازديدها: 2156
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=76559
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.