تاريخ انتشار: 31 فروردين 1396 ساعت 12:50:29
برخورد دستگاه‌های امنیتی و قضایی با برهم‌ زنندگان مراسم‌ انتخاباتی

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران درباره برگزاری مراسم‌های انتخاباتی در دانشگاه‌ها گفت: دانشگاه‌ها ضوابط خاص خودشان را دارند و وقتی مجوزی برای یک همایش یا مراسم داده شده باشد، باید همکاری‌های لازم در این راستا صورت پذیرد تا دانشگاه‌ها بتوانند در چارچوب، برنامه‌هایشان را اجرایی کنند.

سید شهاب الدین چاووشی، معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران با اشاره به انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری و لزوم رعایت قوانین توسط کاندیداها و همچنین خطوط قرمز در تبلیغات، گفت: خطوط قرمز ما امنیت ملی، قانون اساسی و اصول آن است. همه کاندیداها باید امنیت ملی و وحدت کشور را مورد توجه قرار دهند و هم پایبندی شان را در عمل به اصول قانون اساسی و قانون انتخابات اثبات کنند.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران درباره بهم زدن احتمالی مراسم‌های سخنرانی از سوی برخی افراد یا گروهها، گفت: ستاد امنیت استان برای برخورد با بی‌نظمی و اختلال در امنیت عمومی جامعه فعال است و دستگاه‌های مختلف امنیتی و قضایی نیز فعال هستند و همکاری لازم را دارند و انشالله مشکلی پیش نمی‌آید و ما نگران نیستیم.

چاووشی درباره برگزاری مراسم‌های انتخاباتی در دانشگاه‌ها توضیح داد و گفت: دانشگاه‌ها ضوابط خاص خودشان را دارند و وقتی مجوزی برای یک همایش یا مراسم داده شده باشد، باید همکاری‌های لازم در این راستا صورت پذیرد تا دانشگاه‌ها بتوانند در چارچوب، برنامه‌هایشان را اجرایی کنند.

*ایلنا

  تعداد بازديدها: 1671
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=76222
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.