تاريخ انتشار: 31 فروردين 1396 ساعت 00:03:12
جهانگیری: شعار مبارزه با فساد دادند، فسادهای قرن اتفاق افتاد؛ شعار کار دادند، هدر دادن منابع اتفاق افتاد


معاون اول رییس‌جمهور گفت: خیلی‌ها شعار می‌دهند و حرف‌هایی می‌زنند اما وقتی باید از این آزمایش سربلند بیرون بیایند نشان می‌دهند که آن حرف‌ها فقط برای منافع زودگذر و فریب انسان‌های مظلوم کشور بوده است.
به گزارش «انتخاب» به نقل از خبرگزاری ها، اسحاق جهانگیری در مراسم افتتاح تاسیسات فاضلاب و سامانه آبرسانی شهر جدید پرند با اشاره به شعار سال، اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، گفت: این دولت خیلی در زمینه تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری شعار نداده که ما چنین و چنان هستیم چون که رهبر انقلاب، رهبر ماست و جهت‌گیری‌های نظام را ترسیم می‌کنند و همه مسئولان باید در این جهت‌گیری حرکت کنند.
وی ادامه داد: هر چه زمان می‌گذرد صداقت این دولت در عمل به این موضوع روشن‌تر می‌شود. خیلی‌ها شعار می‌دهند و حرف‌هایی می‌زنند اما وقتی باید از این آزمایش سربلند بیرون بیایند نشان می‌دهند که آن حرف‌ها فقط برای منافع زودگذر و فریب انسان‌های مظلوم کشور بوده است.
معاون اول رییس‌جمهور افزود: فکر می‌کنند اگر این طور شعار دهند می‌توانند بیایند و چند صباحی هر کار خواستند با کشوری مثل ایران بکنند. اگر فرصت داشته باشم برخی مسائل را خواهم گفت، شعار مبارزه با فساد دادند و فسادهای قرن اتفاق افتاد، شعار کار دادند، هدر دادن منابع اتفاق افتاد.
 

  تعداد بازديدها: 1576
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=76217
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.