تاريخ انتشار: 30 فروردين 1396 ساعت 23:03:26
سفیر فرانسه در ایران: آمریکا موظف به اجرای برجام است

سفیر فرانسه در ایران با اشاره به برخی ابعاد مهم توافق هسته ای اظهار داشت: آمریکا موظف به اجرای مفاد این توافق بین المللی است.

فرانسوا سنمو '، در دیدار با استاندار قم ، روابط اقتصادی، تجاری و صنعتی دو کشور پس از توافق هسته ای را مورد توجه قرار داد گفت: آماده گسترش همکاری ها با کشور ایران هستیم. 
وی افزود:عقد قراردادهایی در زمینه واردات هواپیما و همکاری در بخش خودروسازی و خطوط ریلی گواهی بر تاکید دو طرف برای افزایش همکاری های اقتصادی در دوران پسابرجامی است. 
استاندار قم نیز در این دیدار با اشاره به روابط دو کشور ایران و فرانسه اظهار داشت: فضای بسیار خوبی برای توسعه این روابط در زمینه های گوناگون شکل گرفته است. 
سید مهدی صادقی با اشاره به توافق هسته ای ایران و کشورهای گروه 1+5 را مورد توجه قرار داد و افزود: این توافق نتیجه رویکرد اعتدالی ایران و حاکمیت عقلانیت در فضای بین المللی بود. 
وی در ادامه به ظرفیت های استان قم در بخش توریست و صنعت و معدن اشاره کرد و گفت: قرار گرفتن در شاهراه اصلی کشور و نزدیکی به پایتخت از جمله ویژگی های منحصر بفرد استان قم است که برای سرمایه گذاران بسیار جذاب می باشد. 
استان قم در شاهراه مواصلاتی 17 استان کشور و در مسیر خطوط مهم ریلی کشور واقع شده است. 
صادقی افزایش چشمگیر روابط دو کشور پس از توافق هسته ای را مورد توجه قرار داد و با اشاره به حضور سالانه بیش از سه میلیون گردشگر خارجی در قم افزود: استان قم آمادگی کامل برای حضور سرمایه گذاران فرانسوی در ایجاد زیرساخت های توریستی را دارد

*ایرنا

  تعداد بازديدها: 1641
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=76214
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.