تاريخ انتشار: 25 فروردين 1396 ساعت 00:26:57
میرسلیم برای این دوره اصلح است / برای رئیسی احترام قائلیم اما باید ببینیم خواست عمومی مردم چیست / جز ضرر چیزی عاید احمدی نژاد نخواهد شد


قائم مقام دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: وقتی شاهد آن هستیم که شخصی ظرف 4 سال نتوانسته به وعده‌های خود عمل کند، پس دیگر نباید به او رأی بدهیم.
به گزارش «انتخاب»، اسدالله بادامچیان عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: نیازمند یک تحول در فرهنگ انتخاباتی هستیم، نباید کسی که از نظر اخلاقی مشکل دارد، اهل دنیا و شیفته قدرت است را انتخاب کنیم.
قائم مقام دبیر‌کل حزب مؤتلفه اسلامی اذعان داشت: براساس روایت نبی اکرم(ص) هرکسی خودش را برای رسیدن به حکومت‌داری جلو بیندازد ولی بداند که فرد دیگری اصلح‌ از خود وجود دارد، به خدا، رسول خدا(ص) و مسلمانان خیانت کرده است.
به نوشته ی تسنیم و فارس، وی ادامه داد: انتخابات در نظام اسلامی رقابت برای رسیدن به قدرت نیست بلکه برگزیدن کسی که توانمندی دارد و از همه اصلح‌ است؛ مردم باید ببینند که با رأی خود، خدا، امام زمان(عج) و نایب امام زمان(عج) را راضی کرده‌اند یا خیر.
بادامچیان با اشاره به دلایل معرفی میرسلیم به عنوان کاندیدای حزب مؤتلفه خاطرنشان کرد: از ما پرسیده شده که آیا شما در معرفی نامزد حزب مؤتلفه تکلیف شرعی احساس کرده‌اید؟ بله ما از مردم و اعضای حزب مؤتلفه با مطرح کردن 60 شاخصه به این نتیجه رسیده‌ایم که میرسلیم را به عنوان کاندیدای مورد نظر خود معرفی کنیم.
بادامچیان اظهار داشت: در حال حاضر در حال بررسی هستیم که اگر در گروه‌های دیگر کسی اصلح تر وجود داشته باشد ما بر اساس وظیفه الهی به نفع فرد اصلح کنار می‌رویم، تا کنون در افراد ثبت نام شده اصلح برای این دوره از نظام جمهوری اسلامی میرسلیم است و یکی از دلایل این مسئله این است که میرسلیم دارای فرهنگ رجایی است.
وی اضافه کرد: اگر فردی حتی خارج از حزب مؤتلفه و اصلح‌ بیابیم براساس وظیفه الهی از کاندیدای اصلح و ارجح حمایت می‌کنیم؛ در سال‌های اخیر جوانان به افراد سیاسی دل بسته‌اند و خیال کرده‌اند که آنان ذوب در ولایت هستند، در حالی که چنین نبوده و بعد از مدتی از تعصبات خود پشیمان شده‌اند.
* مردم نباید فریب وعده‌های نامزدها را بخورند
وی متذکر شد: آن آقایی که در انتخابات مجلس میلیاردی خرج می‌کند به دنبال خدمت نیست بلکه یک سرمایه‌دار است که با این روش در حال سرمایه‌گذاری است.
بادامچیان تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب صراحتاً تأکید کرده‌اند که مشکلات اقتصادی کشور به علت تحریم نیست بلکه به علت برنامه‌ریزی‌های غلط مدیران است.
وی تأکید داشت: مردم نباید فریب وعده‌های نامزدها را بخورند، همان طور که خیلی‌ها وعده یارانه دادند، عده‌ای در دولت خود اجرا کردند و هم اینک دولت به خاطر پرداخت یارانه در مخارج عمرانی کشور مانده است.
وی با اشاره به فرد معرفی شده توسط جمنا متذکر شد: نسبت به کاندیدای نهایی جبهه نیروهای انقلاب اسلامی نهایت احترام را قائل هستیم؛ آیت‌الله رئیسی را نیز از عناصر مفید کشور می‌دانیم؛ باید کمی به جلو برویم تا ببینیم خواست عمومی مردم چیست.
بادامچیان افزود: آیت‌الله رئیسی چهره‌ای بزرگ است که در مجموعه ارزش‌گرایان قرار دارد و در کنار او چهره‌ای دانشگاهی و متدینی همچون میرسلیم قرار گرفته است.
وی اظهارداشت: وقتی شاهد آن هستیم که شخصی ظرف 4 سال نتوانسته به وعده‌های خود عمل کند، پس دیگر نباید به او رأی بدهیم، وقتی مردم می‌بینند که درآمدشان کم شده و هزینه‌های زندگی بالا رفته است دیگر به آن شخص که بر سر کار است رأی نخواهند داد.
قائم مقام دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی بیان کرد: برخی از کسانی که برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرده‌اند شیفتگان قدرت هستند نه عاشقان خدمت؛ ملت ما ملت هوشمندی بوده و از بسیاری از مسؤولان جلوتر هستند.
بادامچیان در بخش دیگری با اشاره به ثبت‌نام‌ها برای انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت: نسبت به ثبت‌نام احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری به شدت متأسفم چراکه این موضوع بیش از هرچیزی به خود او ضرر زده است؛ احمدی‌نژاد در دوره‌ای شعارهای ارزشی داده بود و نباید بر خلاف توصیه مقام معظم رهبری عمل می‌کرد.
وی افزود: یک موقع است که فردی برای مشورت در امور به سراغ رهبر انقلاب نمی‌رود که بحث آن جداست، ولی احمدی‌نژاد برای مشورت نزد ایشان رفته و رهبر معظم انقلاب او را به عدم حضور در انتخابات توصیه می‌کنند؛ حال که احمدی‌نژاد به توصیه معظم له گوش نداده جز ضرر برای او عایدی نخواهد داشت.
* مردم به کسی که توصیه رهبر انقلاب را گوش نداده رأی نمی‌دهند
قائم مقام دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی گفت: اینکه احمدی‌نژاد تصور کند با وعده یارانه می‌تواند رأی جمع کند، فکر غلطی است.
وی تصریح کرد: مردم نباید وارد دعوا و جدال شوند و باید بررسی کنند که کسی که توصیه رهبر معظم انقلاب را گوش نداده و به صحنه انتخابات آمده نباید به او رأی دهند؛ حکم کسی که می‌خواهد رئیس جمهور شود را باید مقام معظم رهبری تنفیذ کنند پس باید به کسی رأی دهیم که توصیه ایشان را گوش دهد نه کسی که سرپیچی کرده است.
بادامچیان عنوان داشت: مردم برای حضور در انتخابات احساس تکلیف می‌کنند و بر مبنای تکلیف الهی سعی بر انتخاب دارند؛ کسانی که وارد انتخابات می‌شوند نیز اگر برای رسیدن به قدرت بیایند دچار شرک شده‌اند چراکه باید برای رضای خدا بیایند.
* برنامه‌های حزب مؤتلفه 3 بخش است
بادامچیان عنوان کرد: برنامه‌های حزب مؤتلفه 3 بخش است، یک بخش آن برنامه‌های درازمدت، بخش دیگر برنامه‌های میان‌مدت و بخشی دیگر برنامه‌های ضربتی است.
وی با اعلام طرحی با عنوان «طرح جامع توزیع علمی جمعیت کشور» تصریح کرد: در حال حاضر کشور ما نزدیک به 80 میلیون جمعیت دارد که در چند سال آینده این رقم افزایش چشمگیری خواهد داشت که نیازمند تقسیم‌بندی و توزیع علمی جمعیت هستیم که برای این موضوع طرحی درازمدت ارائه می‌دهیم.
قائم مقام دبیر کل حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه طرح مسکن مهر جواب نداده است، تأکید کرد: آیا طرح مسکن مهر مشکل مسکن را حل کرده؟ آیا قیمت‌ها را پایین آورده؟ آیا جوانان توانایی خرید مسکن یا اجاره را دارند؟ مردم باید بتوانند به راحتی مسکن تهیه کنند که برای این منظور طرح جامع اسکان جمعیت کشور را در نظر گرفته‌ایم.

  تعداد بازديدها: 1475
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=76153
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.