تاريخ انتشار: 24 اسفند 1395 ساعت 19:17:54
رییس اداره بندر گناوه: تندیس آیت الله هاشمی آماده انتقال به جزیره خارگ است

نورالله اسعدی روز سه شنبه درگفت وگو با ایرنا افزود:بندرگناوه به عنوان پسکرانه جزیره خارگ نقش مهمی در تامین نیازهای اهالی جزیره یادشده دارد.
وی یادآورشد: تندیس یار دیرین امام و رهبری توسط هنرمندان داخلی در یکی از استان های کشور ساخته شده است که برای نصب در جزیره خارگ به بندر گناوه منتقل شده است.
دو نفر از اعضای شورای اسلامی شهر خارگ در مورد تندیس یادشده اظهاربی اطلاعی کردند و تماس های خبرنگار ایرنا با شهردار خارگ نیز بدلیل عدم پاسخگویی بی نتیجه ماند.
این درحالی است که برخی از شبکه های اجتماعی خبر انتقال و نصب تندیس آیت الله هاشمی رفسنجانی را در جزیره خارگ منعکس کرده اند.
یک مقام آگاه در بخشداری خارگ نیز گفت: هنوز تندیس رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام به این جزیره منتقل نشده است.
آخرین سفر رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام به استان بوشهر یکم دیماه امسال بود که در این سفر دو روزه مردم جزیره خارگ نیز میزبان آیت الله هاشمی رفسنجانی بودند.
یار دیرین امام و رهبری در این سفر در همایش تجلیل از دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خارگ شرکت و از اسکله صادرات نفت تی و مجتمع پتروشیمی واحد متانول خارگ نیز بازدید کرد.
هاشمی رفسنجانی صبح روز دوم سفر خود نیز از بندربوشهر و دهکده گردشگری امید بازدید و با فعالان اقتصادی و اجتماعی این استان دیدار کرد.
رئیس مجمع تشخیص مسلحت نظام عصر در روز دوم سفر خود به استان بوشهر نیز با سفر به شهر جدید عالی شهر در نشست با اعضای هیات علمی و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر درجریان برنامه های آموزشی این واحد دانشگاهی قرار گرفت.

  تعداد بازديدها: 1346
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=75832
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.