تاريخ انتشار: 02 شهريور 1395 ساعت 17:18:12
معاون اول رئیس جمهوری: تصویر واقع بینانه از حضرت امام و انقلاب اسلامی به نسل های آینده ارائه شود

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری با تاکید بر این که امام خمینی(س) متعلق به همه نسل ها است، گفت: کسانی که دوران حضرت امام را درک کرده اند وظیفه دارند تصویر درست و واقع بینانه ای از ایشان و انقلاب اسلامی به نسل های آینده ارائه دهند.

به گزارش جماران، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور صبح امروز(سه شنبه) در نخستین روز از هفته دولت با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(س) در جلسه ای درخصوص موزه، مرکز اسناد و کتابخانه امام خمینی(س) تصریح کرد: کسانی که دوران امام خمینی(س) را درک کرده اند وظیفه دارند تصویر درست و واقع بینانه ای از ایشان و انقلاب اسلامی به نسل های آینده ارائه دهند و در همین راستا لازم است از آثار بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران نگهداری و در معرض دید علاقمندان داخلی و خارجی قرار گیرد.

وی از سازمان های برنامه و بودجه کشور، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و اسناد و کتابخانه ملی خواست همکاری های لازم را برای احداث موزه مرکز اسناد و کتابخانه امام خمینی(س) به عمل آورند.


در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی یادگار گرامی حضرت امام با قدردانی از زحمات و تلاش های معاون اول رییس جمهور برای تکمیل و ساماندهی حرم مطهر امام راحل در سال 93 گفت: امیدوارم با دستورات دکتر جهانگیری شاهد افتتاح موزه مرکز اسناد و کتابخانه امام خمینی(س) در ایام دهه فجر امسال باشیم.

در این نشست که وزرای نفت، صنعت،معدن و تجارت، رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، معاون حقوقی رییس جمهوری و رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی نیز حضور داشتند، گزارشی از مطالعات و پیش بینی های انجام شده برای ساخت موزه مرکز اسناد و کتابخانه امام خمینی(س) ارائه شد.

  تعداد بازديدها: 1810
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=73039
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.