تاريخ انتشار: 02 ارديبهشت 1395 ساعت 11:40:12
جزئیات تازه از کیفرخواست وزارت دادگستری امریکا علیه ضراب

روزنامه "حریت" ترکیه با انتشار گزارش تازه ای اعلام کرده که در کیفرخواست آماده شده علیه "رضا ضراب" بازرگان ایرانی تبار که در ماه گذشته در میامی به اتهام دور زدن تحریم های امریکا علیه ایران بازداشت شد ذکر شده که او در ترکیه و امارات متحده مرتکب جرایم قانونی و مالی شده است.
این روزنامه با اشاره به این که ضراب یکی از اصلی ترین متهمان پرونده فساد مالی 2013 میلادی بود اشاره می کند که در بخشی از کیفرخواست صادر شده علیه او در تاریخ 21 مارس آمده است که او از سال 2010 تا 2014 میلادی مرتکب جرایم حقوقی در ترکیه، امارات و نقاط دیگری از جمله نیویورک شده است. 

به گزارش خرداد، این روزنامه در ادامه اشاره می کند که "آکبولوت" وکیلی از جنوب نیویورک اظهار کرده که در کیفرخواست مشخص شده که ترکیه به وضوح اصلی ترین نقطه ای بوده که ضراب جرایم اش را در آنجا مرتکب شده است. او اظهار کرده که با این کیفرخواستی می توان از وزارت دادگستری ترکیه جزئیات اطلاعات و اسناد را خواستار شد. ضراب اکنون در حال انتقال از میامی به نیویورک از طریق اتوبوس است سفری زمینی که از دو هفته پیش آغاز شده است. ضراب در حال حاضر در زندان پاسارگاد به سر می برد. از پنج روز پیش او در انتظار است تا اتوبوسی تازه برای انتقالش از راه رسد.

  تعداد بازديدها: 1206
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=71008
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.