تاريخ انتشار: 23 دي 1394 ساعت 07:36:33
اظهارنظر وزیر اطلاعات درباره ارعاب

وزیر اطلاعات تاکید کرد: از اول انقلاب تا کنون جمهوری اسلامی در مقابل دشمنان قد علم کرده و در برابر تهاجم آن ها ایستاده و خواهد ایستاد.

به گزارش روابط عمومی وزارت اطلاعات، حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی در ششمین همایش تخصصی مسئولین حراست های آموزش پرورش سراسر کشور، هدف خلقت را عبودیت دانست و گفت: عبودیت و بندگی، انسان را بیمه و عناصر تاثیرگذار اعم از ابلیس و شیطان را از کار می اندازد و او را در مسیر فلاح و رستگاری قرار می دهد.

وی علم همراه با ایمان و عمل را تاثیرگذار در عبودیت خواند و گفت : علم در فرهنگ اسلامی همیشه همراه با تزکیه است و خروجی آن عبد الله است.

وزیر اطلاعات امنیت را عامل افزایش عبودیت در جامعه ایمانی توصیف کرد و گفت: پویایی ، فعالیت و ابتکار وقتی در جامعه به وجود می آید که امنیت و با آرامش بر آن حاکم باشد.
علوی خاطر نشان کرد: امنیت باید بگونه ای اعمال شود که موجب افزایش باورهای ایمانی شود و باعث همگرایی مومنین در جامعه باشد.

وزیر اطلاعات راهبرد اسلام را برای مدیریت جامعه رحماء بینهم دانست و در توصیه به مدیران حراست اظهار داشت:حراست باید جلوی میکروب را بگیرد و دست آن هایی را که احیاناً در مسیر لغزشی قرار می گیرند، قبل از دچار شدن، بگیرد.

علوی در ادامه تاکید کرد : حراست ها با دل مهربان باعث جذب کارکنان و موجب امید، آرامش و پویایی در حرکت آنان باشند.

وی با اشاره به پایگاه خوب حراست ها در مجموعه های خود، به مدیران حراست ها توصیه کرد، باعث ایجاد انگیزه ، نشاط ، کار در همکاران خود باشند و با بالا بردن هوشیاری در جامعه، خود حفاظتی را پیاده کنند.

وزیر اطلاعات همچنین تاکید کرد: ایجاد رعب برای مدیریت دشمنان است؛ به لطف خداوند و به برکت وجود امام راحل و تدابیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از اول انقلاب تا کنون جمهوری اسلامی در مقابل دشمنان قد علم کرده و در برابر تهاجم آن ها ایستاده و خواهد ایستاد.
منبع: ایرنا

  تعداد بازديدها: 1211
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=69522
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.