تاريخ انتشار: 20 دي 1394 ساعت 18:44:00
نقوی حسینی: حمله کنندگان به سفارت عربستان با وجود دوربین ها قابل شناسایی اند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس معتقد است که اقدام حمله کنندگان به سفارت عربستان مورد تائید مردم و مسئولان نظام نیست.
سید حسین نقوی حسینی در گفت و گو با خبرآنلاین در خصوص ابعاد امنیتی حمله به سفارت عربستان تصریح کرد: در این نکته تردیدی وجود ندارد که مردم از رفتارها و اقدامات آل سعود خشمگین و عصبانی هستند و در روز حادثه نیز با تجمع مسالمت آمیز روبروی سفارت علیه سیاست های خصمانه دولت سعودی علیه جهان اسلام شعار دادند.
 وی خاطرنشان کرد: اما در این گونه تجمعات در گذشته نیز شاهد بوده ایم که گاهی اوقات در میان مردم افرادی با اهداف دیگری وارد می شوند و دست به اقدامات خرابکارانه می زنند .
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تصریح کرد: بعید نیست که در این اقدام، افرادی در بین مردم نفوذ کرده و دست به اقداماتی زده باشند که آن اقدامات مد نظر و مورد تائید مسئولین نظام و حتی مردم هم نبوده است، بنابراین احتمال امنیتی بودن موضوع وجود دارد که در حال بررسی است تا مشخص شود چه کسانی  و با چه انگیزه هایی وارد صفوف مردم شده اند.
نقوی حسینی تاکید کرد: با توجه به وجود دوربین و فیلم برداری از حادثه، افراد قابل شناسایی هستند و نتیجه آن به مقامات قضایی اعلام خواهد شد.

  تعداد بازديدها: 1562
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=69487
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.