تاريخ انتشار: 23 شهريور 1394 ساعت 23:52:48
قرائت كيفرخواست بابك زنجاني 3 روز طول مي‌كشد

نخستين جلسه رسيدگي به اتهامات بابك زنجاني موسوم به متهم نفتي قرار است ١١ مهر به رياست قاضي صلواتي در دادگاه انقلاب تهران برگزار شود.
رييس كل دادگستري استان تهران گفت: دادگاه بابك زنجاني در موعد مقرر كه ۱۱ مهر است برگزار مي‌شود و رييس دادگاه اين متهم تاكنون نظر جديدي در خصوص تغيير زمان برگزاري نخستين جلسه دادگاه اعلام نكرده است.

به گزارش خبرگزاري صداوسيما، غلامحسين اسماعيلي در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه آيا با درخواست وكيل بابك زنجاني مبني بر استمهال در برگزاري جلسه دادگاه موافقت شده است يا نه؟

افزود: كيفرخواست اين متهم طولاني و ممكن است در ضمن يكي، دو، سه روزي كه قرائت مي‌شود وكلاي متهم هم بتوانند پرونده را دقيق مطالعه كنند و زمينه ادامه رسيدگي فراهم شود. وي گفت: تغيير در زمان برگزاري نخستين جلسه دادگاه به نظر شخص رييس دادگاه بستگي دارد كه تاكنون نظر جديدي ابراز نشده است.

نخستين جلسه رسيدگي به اتهامات بابك زنجاني موسوم به متهم نفتي قرار است ١١ مهر به رياست قاضي صلواتي در دادگاه انقلاب تهران برگزار شود.

هفته گذشته رسول كوهپايه‌زاده اصفهاني، وكيل بابك زنجاني از دادگاه درخواست استمهال كرده و گفته بود ما تا ١١ مهر فقط مي‌توانيم يك سوم پرونده را مطالعه كنيم و بخش زيادي از آن باقي مي‌ماند چرا كه پرونده بابك زنجاني ٢٠٩ جلد است.

  تعداد بازديدها: 1488
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=66982
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.