تاريخ انتشار: 30 تير 1394 ساعت 21:33:53
مذاکرات هسته ای با هدایت رهبری به توفیق رسید

حجت الاسلام سید محمود علوی بعد از ظهر سه شنبه در شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مذاکرات هسته ای با هدایت مقام معظم رهبری و با تدبیر و عقلانیت رئیس جمهور و هنر مذاکره دستگاه دیپلماسی وزارت خارجه به توفیق و موفقیت رسیده است، اظهار داشت: این موفقیت یکی از موفقیت های مهم در تاریخ انقلاب اسلامی به شمار می رود.

وزیر اطلاعات گفت: مذاکرات هسته ای با هدایت مقام معظم رهبری و با تدبیر و عقلانیت رئیس جمهور و هنر مذاکره دستگاه دیپلماسی وزارت خارجه به توفیق و موفقیت رسید.

به گزارش اعتدال، حجت الاسلام سید محمود علوی بعد از ظهر سه شنبه در شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مذاکرات هسته ای با هدایت مقام معظم رهبری و با تدبیر و عقلانیت رئیس جمهور و هنر مذاکره دستگاه دیپلماسی وزارت خارجه به توفیق و موفقیت رسیده است، اظهار داشت: این موفقیت یکی از موفقیت های مهم در تاریخ انقلاب اسلامی به شمار می رود.

وی ادامه داد: بعد از توافق هسته فضای همدلی بین جناح های سیاسی کشور بیشتر شده است.

حجت الاسلام سید محمود علوی عنوان کرد: جناح های سیاسی وحدت و همدلی بین خود را بیش از پیش تقویت کرده اند و این فضای مطلوب رضایت مردم را بیشتر و حضور آنها را در عرصه های مختلف کشور دو چندان کرده است.

وزیر اطلاعات اظهار داشت: وزارت اطلاعات به همراه دستگاه های انتظامی و امنیتی مصمم است امنیت روانی، اجتماعی، مالی و جانی را همراه با شادمانی بین مردم تقویت کند.

وی تصریح کرد: بدنه سازمان اطلاعات نیروی متدین، متعهد و ولایت مدار تشکیل داده است و وزارت اطلاعات خودش را حامی جان و مال و ناموس و حیثیت مردم می داند و تمام تلاش مجموعه کارکنان وزارت اطلاعات این است که امنیت همیشه در جامعه حاکم باشد.

وی عنوان کرد: با تلاش سربازان گمنام امام زمان و همکاری نیروهای انتظامی در مرز های کشور، تمام گروهک های تروریستی که قصد داشتند با عملیات های انتحاری امنیت کشور را مخدوش کنند متلاشی شده اند.

وزیر اطلاعات ادامه داد: بعد از توافق هسته ای رویکرد رسانه های خارجی نسبت به کشور تغییر کرده است.

حجت الاسلام سید محمود علوی یادآور شد: وجود امنیت در کشور یکی از مهمترین پایه های توسعه در کشور به شمار می رود که وزارت اطلاعات نقش مهمی در ایجاد امنیت کشور ایفا کرده است.

چهارمحال و بختیاری یکی از امن ترین استان های کشور است

استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در نشست اظهار داشت: استان چهارمحال و بختیاری به برکت داشتن مردمی مومن و انقلابی وتلاش های کارکنان سازمان اطلاعات و نیروهای انتظامی و امنیتی یکی از امن ترین استان های کشور است.

قاسم سلیمانی دشتکی عنوان کرد: استان چهارمحال و بختیاری با داشتن امنیت بالا و داشتن امتیاز های قابل توجه، منطقه ای مناسب برای سرمایه گذاری است.

وی گفت: توسعه استان چهارمحال و بختیاری در گرو سرمایه گذاری و ورود بخش خصوصی محقق می شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تقدیر از مجموعه کارکنان سازمان اطلاعات استان چهارمحال و بختیاری، تصریح کرد: مدیریت مناسب در این سازمان موجب حل بسیاری از مشکلات استان شده است.

در پایان این نشست مدیر کل جدید سازمان اطلاعات چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

  تعداد بازديدها: 1625
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=65840
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.