تاريخ انتشار: 06 تير 1394 ساعت 10:41:20
اقرار بر جعلی بودن رژیم صهیونیستی در حضور نتانیاهو

پس از آنکه «حنین زعبی» عضو فلسطینی مجلس نمایندگان رژیم صهیونیستی (کنست) اعلام کرد که از سوار شدن به کشتی نجات غزه خودداری خواهد کرد، زیرا این کشتی و کشتی‌های مشابه آن آنچنان که لازم است برای شکست حصر غزه تأثیرگذار نیستند، اکنون مشاجرات میان اعضای یهودی و عرب مجلس این رژیم بالا گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران، رژیم صهیونیستی که به اصطلاح خود را تنها دموکراسی خاورمیانه می‌داند! اکنون با مشکلاتی که پیامد های اولیه دموکراسی و ایجاد حقوق برابر میان اعراب و یهودیان است، دست به گریبان شده است.

حنین زعبی قبلاً در سال ۲۰۱۰ نیز به کشتی ترکیه ای «مرمره» برای نجات غزه سوار شده بود. این کشتی که حاوی کمک‌های انسان دوستانه برای مردم غزه بود، توسط نیروی دریایی رژیم صهیونیستی مورد حمله قرار گرفت و ۹ نفر از فعالان حقوق بشری مسافر آن در این حمله کشته و دهها نفر زخمی شدند که یکی از زخمیان نیز پس از چند سال بر اثر شدت جراحات درگذشت. نیروی دریایی رژیم اشغالگر قدس پس از آن اعلام کرد که در این کشتی سلاح های سرد از قبیل «چاقو» یافته است و سازمان ملل بعداً گزارش داد: آنچه رژیم صهیونیستی سلاح سرد نامیده بود در‌ واقع چاقوی آشپزخانه بوده است.

به گزارش جماران به نقل از خبرگزاری اسرائیلی جروزالم پست، در حاشیه بررسی یکی از طرح های نمایندگان کنست درباره اعطای حق شهروندی به فلسطینیانی که با مردم رژیم جعلی صهیونیستی ازدواج می‌کنند، «یارون معزوز» وزیر کشور اسرائیل پس از درگیری لفظی به یکی از نمایندگان عرب کنست گفت: «ما به شما لطف کرده‌ایم که اجازه داده‌ایم اینجا [در کنست] باشید. باید کارت شناسایی اسرائیلیتان را پس بدهید.»

معزوز سپس رو به حنین زعبی کرد و به او گفت که او باید اولین کسی باشد که حق شهروندی از او گرفته می شود و آنچه او تروریست می خواند، حق ندارند در مجلس صهونیست ها بنشینند.»!

این سخن باعث ایجاد مشاجراتی میان نمایندگان و وزیر رژیم اشغالگر قدس شد.

در این زمان نتانیاهو در جایگاه قرار گرفت و گفت: «حق رأی و حق نمایندگی حق همه شهروندان است، اما همه شهروندان باید از قانون اطاعت کنند.» وی سپس سخنان حنین زعبی را درباره انجام جنایات جنگی توسط آی دی اف مورد انتقاد قرار داد و« بازل غطاس» نماینده دیگر کنست را که می‌خواست به کشتی نجات غزه ملحق شود ریاکار خواند. نتانیاهو از او انتقاد کرد که چرا درباره آنچه که او جنایات جنگی در یمن و سوریه می خواند، حرفی نمی زند!

پس از آن «توما سلمان» نماینده دیگر کنست با انتقاد از سخنان وزیر و نتانیاهو گفت:«شرم بر نخست وزیر! من اهل این سرزمین هستم. پدر من در اینجا متولد شده بود پیش از آنکه این کشور ایجاد شود. هیچ‌کس به من لطف نمی‌کند که به من کارت شناسایی بدهد.»

سخنان معزوز علاوه بر نمایندگان عرب با انتقاد برخی نمایندگان یهودی نیز همراه بود.

با این حال سخنان معزور در حالی بیان می‌شود که رژیم جعلی اسرائیل خود را تنها دموکراسی خاور میانه می‌داند! و تمام ظلم هایی که در طول سالیان متمادی بر فلسطینیان کرانه باختری و غزه کرده را تنها با این امر توجیه می‌کند که شهروند رژیم صهیونیستی نیستند، اما اکنون وزیر کشور این رژیم تعارفات را کنار گذاشته و عملاً به نمایندگان عرب کنست می‌گوید که آنچه در اعلامیه جهانی حقوق بشر حق هر انسانی در نظر گرفته شده است تنها به واسطه لطف(!) رژیم صهیونیستی به آنان داده شده است.

  تعداد بازديدها: 1291
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=65523
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.