تاريخ انتشار: 05 تير 1394 ساعت 11:48:57
بلاتکلیفی عامل حمله به دفتر انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام(ره) دانشگاه اصفهان

بعد از گذشت حدود یک هفته از حمله به دفتر انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام(ره) دانشگاه اصفهان و هتک حرمت رئیس جمهور همچنان از عامل یا عوامل آن اطلاعی در دسترس نیست.

به گزارش امید به نقل از مسئولین انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام(ره) دانشگاه اصفهان، هفته گذشته و در سالگرد حماسه تاریخی 24 خرداد، حوالی ساعت 10 صبح فردی ناشناس با حمله به دفتر انجمن اسلامی دانشجویان پیرو خط امام(ره) دانشگاه اصفهان، با در دست داشتن یک شی برنده اقدام به پاره کردن تصویر روسای جمهور پیشین و فعلی کرده است. این توهین آشکار به مقام ریاست محترم جمهور که در سالگرد پیروزی ایشان انجام شده در دانشگاه اصفهان بی سابقه بوده است. گفتنی است پیگیری های انجام شده توسط مسئولین انجمن اسلامی از حراست دانشگاه و مسئولین ذی ربط تا کنون بی نتیجه بوده است و هیچ اطلاعی از هویت فرد مهاجم در دست نیست. همچنین لازم به ذکر است این دومین تعرض به دفتر این انجمن دانشجویی بوده است.
روند توهین به مسئولین کشوری در حال شیوع نگران کننده ای در سطح کشور است و متاسفانه تا کنون با هیچ یک از خاطیان این امر برخورد شایسته قانونی صورت نگرفته است. در حالی که طبق ماده 609 قانون مجازات اسلامی، توهین به مقامات نظام جمهوری اسلامی، جرم تلقی شده و توهین به مقام رئیس‌جمهور یا وزرا می تواند به 3 تا 6 ماه حبس و یا تا 74 ضربه شلاق و یا پنجاه هزار تا یک میلیون ریال جزای نقدی منجر می‌شود.
تا کنون و با گذشت حدود 2 سال از عمر دولت تدبیر و امید، تعلل در راستای برخورد قانونی با این دست از قانون شکنان باعث ایجاد حاشیه امنیت برای این افراد شده و موجب ایجاد جرئت و جسارت بیشتر برای توهین به مقامات کشوری و قانون شکنی شده است. باید دید این روند سراسر باطل تا چه زمانی در کشور ادامه خواهد داشت؟

  تعداد بازديدها: 1259
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=65507
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.