تاريخ انتشار: 13 ارديبهشت 1393 ساعت 02:31:45
ناگفته لاریجانی درباره سهام عدالت

به گزارش  تسنیم از قم، علی لاریجانی که در سی امین یادواره گرامیداشت روز معلم سخن می گفت، اظهار کرد:

... در بسیاری از مواقع شاهد این هستیم که قانون به درستی اجرا نمی شود که عدم اجرای صحیح قانون هزینه های هنگفتی را بر دوش دولت گذاشته است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به سهام عدالت عنوان کرد: سهام عدالت را باید خود مردم اداره کنند و این درست نیست که و تنها به دادن برگی به مردم اکتفا کنند و در پایان سودی را به طور مساوی در میان آنها تقسیم کنند که این در حالی است که مردم باید نسبت به سهام عدالت احساس مالکیت داشته باشند. برخی از افراد در پشت پرده این سهام را اداره کنند

وی تصریح کرد: مشکلات موجود در جامعه ریشه‌ای است و باید آنان را از ریشه درست کرد که در حال حاضر با جامعه آرمانی بسیار فاصله داریم که باید سیاست های خاصی برای رفع این مشکلات طراحی و اجرائی شود تا بتوانیم با مردم صریح صحبت کنیم و از آنان درخواست کمک و مشورت کنیم.

لاریجانی با اشاره به اینکه کشور دچار رکود اقتصادی است عنوان کرد: ساز و کارها باید تغییر پیدا کند و چرخ تولید که در حال حاضر به کندی در حال حرکت است به آن سرعت بخشیده شود.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در برخی از ادارت کارهای بر خلاف قانون انجام شده است که باید قانون خاصی برای جلوگیری از این نوع خلاف ها تدوین شود.

  تعداد بازديدها: 1355
   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=60166
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.