تاريخ انتشار: 06 ارديبهشت 1390 ساعت 13:59:16
دشمنان منطقه ای وجهانی جمهوری اسلامی ونقشه های آنها

قسمتی ازوصیت نامه امام خمینی درشناخت دشمن ودسائس آنان

 ... الف- بى‏ترديد رمز بقاى انقلاب اسلامى همان رمز پيروزى است؛ و رمز پيروزى را ملت مى‏داند و نسل هاى آينده در تاريخ خواهند خواند كه دو ركن اصلى آن: انگيزه الهى و مقصد عالى حكومت اسلامى؛ و اجتماع ملت در سراسر كشور با وحدت كلمه براى همان انگيزه و مقصد.

اين جانب به همه نسل هاى حاضر و آينده وصيت مى‏كنم كه اگر بخواهيد اسلام و حكومت اللَّه برقرار باشد و دست استعمار و استثمارگرانِ خارج و داخل از كشورتان قطع شود، اين انگيزه الهى را كه خداوند تعالى در قرآن كريم بر آن سفارش فرموده است از دست ندهيد؛ و در مقابل اين انگيزه كه رمز پيروزى و بقاى آن است، فراموشى هدف و تفرقه و اختلاف است. بى‏جهت نيست كه بوقهاى تبليغاتى در سراسر جهان و وليده‏هاى بومى آنان تمام توان خود را صرف شايعه‏ها و دروغ هاى تفرقه‏افكن نموده‏اند و ميلياردها دلار براى آن صرف مى‏كنند. بى‏انگيزه نيست سفرهاى دائمى مخالفان جمهورى اسلامى به منطقه. و مع الأسف در بين آنان از سردمداران و حكومت هاى بعض كشورهاى اسلامى، كه جز به منافع شخص خود فكر نمى‏كنند و چشم و گوش بسته تسليم امريكا هستند ديده مى‏شود؛ و بعض از روحانى‏نماها نيز به آنان ملحقند.

امروز و در آتيه نيز آنچه براى ملت ايران و مسلمانان جهان بايد مطرح باشد و اهميت آن را در نظر گيرند، خنثى كردن تبليغات تفرقه افكنِ خانه برانداز است. توصيه اين جانب به مسلمين و خصوص ايرانيان به ويژه در عصر حاضر، آن است كه در مقابل اين توطئه‏ها عكس العمل نشان داده و به انسجام و وحدت خود، به هر راه ممكن افزايش دهند و كفار و منافقان را مأيوس نمايند.

 (وصیت نامه الهی سیاسی امام خمینی؛ صفحه20)

   


 



این مطلب از نشانی زیر دریافت شده است:
http://fajr57.ir/?id=385
تمامي حقوق براي هیئت انصارالخميني محفوظ است.